Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست سال جاری 137هزار و 420 رأس دام زنده سبک و سنگین با مجوزهای بهداشتی قرنطینه ای دامپزشکی به دیگر استان های کشور حمل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، کارشناس مسئول قرنطینه این اداره کل در این باره گفت: در 6 ماهه گذشته برای 2468 رأس گاو و گوساله زنده، 134952 رأس گوسفند و بز زنده و 690950 قطعه مرغ زنده به مقصد دیگر مناطق و استان های کشور گواهی حمل در این اداره کل صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ابراهیم تقوایی مقدم ادامه داد: در این مدت هم چنین برای حمل 29205 کیلوگرم گوشت گوسفند و بز تازه و منجمد، 66818 کیلوگرم گوشت گوساله تازه و منجمد و بیش از 8216 تن گوشت مرغ تازه و منجمد نیز این مجوزها صادر شد. وی صدور مجوز حمل بهداشتی بیش از 8281 تن شیرخام به خارج استان، صدور گواهی بهداشتی حمل برای 9000 کیلوگرم عسل و 2520 کندوی زنبورعسل و 27955 جلد پوست انواع دام کشتاری در استان را از دیگر آمار عملکردی این واحد در دو فصل نخست سال برشمرد و تصریح کرد: هرگونه جا به جایی دام و طیور زنده و فرآورده های خام با منشا دامی به اخذ گواهی بهداشتی و مجوز قرنطینه ای دامپزشکی نیاز دارد./

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان های کشور پوست خراسان شمالی گوشت برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد

سرهنگ مجید یگانه پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی در زمینه خرید، فروش و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کنند، بلافاصله این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی، ۴ نفر را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند، افزود: در روند رسیدگی به این پرونده یک دستگاه خودروی ۴۰۵ نیز توقیف که در بازرسی از آن ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و انتظار می‌رود تا شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6088271

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی