Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@23:23:22 GMT

یک گام جلوتر از دیگران باشید

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۰۳۹۷

قابل توجه دبیرستان‌ها، مراکزآموزشی، و دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در آزمون‌های مرحله‌ای و جامع (مقاطع دهم، یازدهم، دوازدهم و پیش‌دانشگاهی): ثبت‌نام مرحله اول آزمون‌های آزمایشی سنجش تا روز شنبه مورخ ۲۷ مهر ۹۸ تمدید گردید و از طریق پایگاه اطلاع‌ رسانی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjeshserv.ir قابل دسترسی است.

ثبت‌نام برای آزمون مرحله اول از مجموعه آزمون‌های آزمایشی سنجش برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ بر روی پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjeshserv.ir تا تاریخ ۲۷ مهر ۹۸ تمدید گردید.

آزمون‌های آزمایشی سنجش برای دانش‌آموزان دبیرستانی، در پایه‌های دهم، یازدهم، دوازدهم، و همچنین فارغ‌التحصیلان پیش دانشگاهی، برگزار می‌شود.

این آزمون‌ها شامل آزمون‌های مرحله‌ای و آزمون‌های جامع می­باشد و دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی دهم، یازدهم، دوازدهم و فارغ‌التحصیلان پیش­ دانشگاهی با شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش قادر خواهند بود با آمادگی کامل در امتحانات نوبت اول و نوبت دوم و همچنین در آزمون سراسری سال 1399 شرکت نمایند.

مدیران و مشاوران محترم دبیرستان­ها و آموزشگاه­ها می­توانند برای اطلاع و برخورداری از تسهیلات و تخفیفات ویژه ثبت­ نام­های گروهی با شماره تلفن­ های 3-88844791 - 021 تماس حاصل نمایند.

همچنین دانش­ آموزان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات این آزمون­ ها به پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی به نشانی  www.sanjeshserv.ir و کانال تلگرامی به آدرس @sanjesheducationgroup مراجعه نمایند.‌

شماره تماس : 42966-021

 

روابط عمومی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان سنجش آزمون جامع آزمون های آزمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق نوآوری و شکوفایی چه خدمات و تسهیلاتی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می کند؟

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست
  • طراحی سوالات قبل از ورود به آزمون مانند شرایط آزمون‌های نهایی است
  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار
  • صندوق نوآوری و شکوفایی چه خدمات و تسهیلاتی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می کند؟
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • راه اندازی سامانه همیار معلم و اصلاح برنامه‌های درسی فنی و حرفه‌ای
  • سامانه همیار معلم راه اندازی می شود/ ارزشیابی دروس رشته های فنی
  • کنکوری‌های متقاضی ترمیم معدل بخوانند