Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،جهانگیر سلگی، رئیس اداره کنترل کیفی و امور آزمایشگاه‎های شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان از انجام ۱۱۴ هزارو ۵۵۹ مورد آزمایش کلرسنجی توسط کارشناسان کنترل کیفی و نیرو‌های پیمانکار در راستای بهبود کیفیت آب شرب روستا‌های استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه در شش ماهه ابتدایی سال جاری در راستای بهبود وضعیت کیفی آب شرب و افزایش رضایتمندی مشترکین روستایی ۷۳۵ باب مخزن آب شرب به حجم ۹۷ هزارو ۳ متر مکعب شستشو و ضد عفونی شد، گفت: در همین راستا ۲ هزارو ۳۴۰ کیلوگرم پرکلرین استفاده شد.

این مسئول افزود: همچنین در بازه زمانی یاد شده ۴ هزارو ۷۳۰ مورد نمونه میکروبی به منظور سنجش آب شرب از منابع و شبکه‌های آب شرب روستا‌های استان همدان برداشت شد.

سلگی در ادامه با بیان اینکه در راستای بهبود کیفیت آب شرب روستا‌ها ۱۱۴ هزارو ۵۵۹ مورد کلرسنجی نیز توسط کارشناسان کنترل کیفی و نیرو‌های پیمانکار بهره برداری انجام شد، عنوان کرد: در بازه زمانی مذکور؛ آموزش رانندگان تانکر‌های سیار به منظور حمل آب شرب از محل بارگیری تا محل توزیع و نگهداری و تمیز کردن مخازن حمل آب توسط کارشناسان اداره کنترل کیفی نیز انجام شد.
انتهای پیام/ج


۷۳۵ باب مخزن آب شرب روستایی ضدعفونی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو کلرسنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نگرش از رویکرد کنترل سیلاب به سمت مدیریت سیلاب

سید محمد حسن سعیدی رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های بافق و بهاباد اظهار داشت: اقدامات انجام شده توسط اداره منابع آب شهرستان‌های بافق و بهاباد جهت پیشگیری و کاهش خسارت ناشی از سیل احتمالی، به اقدامات پیشگیرانه (قبل از شروع بارندگی) و اقدامات در حین بارندگی تقسیم می‌گردد. 

وی با بیان اینکه این اقدامات با همکاری واحد رودخانه‌ها و سواحل و واحد بهره برداری از تاسیسات آبی شرکت انجام گرفته است، افزود: لایروبی رودخانه‌های در مسیر جاده بافق و بهاباد در حوالی روستای کوشک، رودخانه عبوری از روستای مبارکه از جمله این اقدامات بوده است.

سعیدی ابراز کرد: همچنین از دیگر اقدامات می‌توان به انجام عملیات لایروبی بند خاکی تلخاب در شهرستان بافق و بند حفاظت از سیلاب و بند ده عروس در شهرستان بهاباد اشاره کرد. 

وی در ادامه تصریح کرد: در زمان بارندگی گروه گشت و بازرسی و دیگر همکاران اداره منابع آب شهرستان در حالت آماده باش کامل بوده و به صورت مستمر بندها، رودخانه‌ها و محل‌های حادثه خیز را رصد و پایش کردند تا در صورت بروز مشکل فورا اقدام شود.

شایان ذکر است شرکت سهامی آب منطقه‌ای در ساخت دیوار ساحلی در روستا‌ها مشارکت داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دولت ارمنستان 4 روستا را به جمهوری آذربایجان واگذار کرد
  • نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها
  • ارمنستان ۴ روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد
  • باج جدید پاشینیان به علی‌اف: ۴ روستای منطقه «قزاق» به آذربایجان واگذار شد
  • ۴۰ درصد انرژی و پروتئین از گندم تامین می‌شود
  • بهبود طعم و بوی آب همدان بر عهده آبفا و آب منطقه‌ای است
  • تغییر نگرش از رویکرد کنترل سیلاب به سمت مدیریت سیلاب
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود