Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-19@23:42:19 GMT

چه زمانی موی خود را کوتاه کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۰۴۳۴

کوتاه کردن مداوم مو‌ها باعث رشد سریع‌تر آن‌ها نمی‌شود اما به سلامت آن کمک می‌کند.

انتهای مو‌های شما هیچ تاثیری روی فولیکول‌های پوست سر که باعث رشد مو‌ها می شود نخواهد داشت.

افراد بهتر است در فاصله‌های کوتاه به آرایشگاه نروند و این کار را ۳ تا ۴ ماه یک بار انجام دهند. لایه لایه کردن موها یک امر ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر افراد داری  مو‌های فری هستند بهتر است کمی  لایه‌های نامنظم ایجاد کنند در حالی برای افراد با موهای صاف  لایه های منظم در نظر گرفته شود. قبل از کوتاهی هرگز از شامپو استفاده نشود  زیرا موجب خیس ماندن ریشه آن خواهید شد. لازم است بدانید که مو‌ها  به طور طبیعی باید  خشک کوتاه شوند. مو‌های خود را به اندازه‌ی مناسب کوتاه کنید. برای اینکه موهایتان همیشه مرتب و زیبا باشد باید بیشتر به آرایشگاه بروید. اگر  هر چند وقت یکبار مو‌های خود را کمی کوتاه نکنید موخوره‌های شما بیشتر خواهد شد.  اگر انتهای مو‌های خود را به صورت مداوم کوتاه نکنید مو خوره‌ها در طول مو‌های شما بیشتر خواهند شد و به مرور زمان مو‌های سالم شما نیز موخوره می‌گیرد. اگر دیدید که بیشتر مو‌های شما موخوره دارد وقت این رسیده که به آرایشگاه سری بزنید.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Fh7 برچسب ها: مو ، کوتاه کردن مو ، اصلاح

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مو کوتاه کردن مو اصلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک های سپاه از لایه هفتگانه گنبد آهنین عبری و غربی گذشت

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار «علی ملک شاهکوهی» در نخستین همایش «روز ملی گندم و نان» که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد با اشاره به موفقیت عملیات پهپادی و موشکی نیروهای سپاه در قلب سرزمین های اشغالی، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس دست رزمندگان اسلام در پاسخ به جنایات رژیم بعث در حمله به شهرهای کشور خالی بود و همین جنایاتی که امروز صهیونیست ها بر سر مردم مظلوم غزه می آورند در آن زمان بعثی ها بر سر مردم کشور ما آوردند.
 
به گفته وی؛ در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران سامانه پدافندی نداشتیم که توان دفاع در مقابل هواپیماها و موشک های دشمن بعثی را داشته باشد حتی تهران و در نزدیکی ما نیروگاه نکا مورد حمله قرار گرفت که نباید این وقایع از اذهان ملت ما فراموش شود.
 
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه بر حماسه غرورآفرین نیروهای سپاه پاسداران احساس افتخار می کنیم، تصریح کرد: بعد از صدر اسلام نخستین سیلی را بر صورت صهیونیست ها رزمندگان ایرانی زدند که از نسل سلمان فارسی هستند.
 
وی افزود: رسول اکرم (ص) یهودی ها را سرسخت ترین دشمنان اسلام و مسلمین دانسته و بر مقابله با آنها تأکید کرده بود.
 
به گفته وی؛ تمام امکانات و تجهیزات رژیم اشغالگر ساخته دست غربی ها است به همین خاطر سیلی امروز سیلی به صورت همه مستکبران عالم بود.
 
سردار ملک شاهکوهی با عنوان اینکه فقط تجهیزات نسل اولی در حمله به اشغالگران قدس مورد استفاده قرار گرفت، ابراز کرد: این پهپادها و موشک ها ساخته سال 1390 بودند که 13 سال از تولید آنها گذشته بود.
 
وی ادامه داد: موشک هایی که امروز ساخته می شوند حتی یک پیچش هم خارجی نیست در بالاترین سطح به روزرسانی شده است.
 
به گفته وی؛ این پیروزی غرورآفرین که شاخ رژیم اسرائیل را شکست باعث عزت و سربلندی ایرانیان و امت اسلام در جهان شد.
 
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان محصول گندم و آرد استان را باکیفیت ترین محصول در نوع خود دانست و گفت: این محصول که به 25 استان کشور صادر می شود عادلانه نیست که قیمت آن با محصولات با کیفیت پائین تر یکسان باشد.
 
وی افزود: اگر طرح زهکشی 270 هزار هکتاری در شمال استان تکمیل شود می تواند جهشی در تولید گندم استان ایجاد کند.

به گفته وی؛ ضروری است مشکلاتی که در بخش توزیع آرد و نان باعث نارضایتی اجتماعی را در استان ایجاد کرده بود رفع شود.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی
  • الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم
  • چهاردهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • موشک های سپاه از لایه هفتگانه گنبد آهنین عبری و غربی گذشت
  • کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس
  • کشف اسرار جدید از ماه
  • تولید ابرخازن با ساندویچ کردن یک ژل بین دو لایه گرافن
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • نیمه رسانای طلایی ساخته شد 
  • داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد