Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساسان فرشی حق رو، روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال ۴ واحد تولیدی و صنعتی شامل «شونیز»، «قوطی تبریز»، «کلر پارس» و «بشارت» از سوی سازمان ملی استاندارد ایران در بین ۱۸ واحد نمونه کشوری قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه برای انتخاب واحد نمونه ملی ۸ واحد تولیدی و صنعتی از این استان به سازمان ملی استاندارد معرفی شده بود، اظهار داشت: واحدهای تولیدی و صنعتی برای قرار گرفتن در بین واحدهای نمونه ملی باید حداقل ۷۰ امتیاز را کسب کنند و در هیچ یک از محصولات تولیدی خود امتیاز منفی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه واحدهای منتخب به عنوان نمونه ملی باید تمامی ویژگی ها و شاخص های مربوط به سازمان ملی استاندارد را رعایت کنند، گفت: برگزاری آموزش های دوره ای برای مدیران کیفی، تدوین استانداردهای ملی، مطابقت محصولات با استاندارد ملی، اختراع نمونه و تولید محصولات جدید و جلب رضایتمندی مردم از جمله شاخص های انتخاب واحدها به عنوان نمونه ملی است.

فرشی حق رو، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب برای تولید داخلی باکیفیت، ادامه داد: انتخاب این تعداد واحد نمونه ملی از آذربایجان شرقی نشانگر سطح بالای محصولات تولیدی استان و پیگیری مستمر کارشناسان این اداره کل برای نظارت بر محصولات واحدهای تولیدی است.

۸۰۲۳/۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی صنعت استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا ۲۰ اردیبهشت