Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@12:30:42 GMT

مصطفوی: کی روش بود صفر-صفر مساوی می شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۰۶۳۸

مصطفوی: کی روش بود صفر-صفر مساوی می شد

تیم ملی ایران در فضای آلوده و سنگین ورزشگاه منامه و در شرایطی که حریف تمام تلاشش را برای مقابله به کار گرفته بود با وجود شکست نمایشی در شان تیم اول آسیا داشت.

به گزارش" ورزش سه" صالح مصطفوی مربی و کارشناس فوتبال ایران در رابطه با بازی تیم های ایران و بحرین گفت:« بازی را بد شروع نکردیم؛ تیم ملی سعی داشت از کانال میانی بحرین استفاده کند و بحرینی ها آگاهانه این مسیر را بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران به دنبال استفاده از حرکت های ترکیبی در کانال های میانی و با حرکات سردار آزمون، کریم انصاری فرد و طارمی بود، در این چند فرصت خوب هم داشت مثل بغل پایی که طارمی زد.»


او افزود:« در اوایل نیمه دوم بچه ها با عرض دادن به بازی توانستند مالکیت بیشتری روی توپ داشته باشند. به نظر من تا قبل از گلی که ایران خورد امیدابراهیمی بهترین بازیکن تیم ملی بود هرچند بعد از گل ، بحرین فشرده تر بازی کرد و در ضدحملات توانست روی دفاع و هافبک دفاعی ایران فشار بیاورد.»


مصطفوی همچنین گفت:« تعویض های ویلموتس در این بازی تعویض های بسیار خوبی بودند اما شاید اگر من بودم احمدنوراللهی را کمی زودتر و به جای احسان حاج صفی می آوردم.»


کارشناس فوتبال ایران درباره بازی مجید حسینی که بعد از گذران مصدومیت دوباره در ترکیب اصلی بازی کرد هم گفت:« سیدمجید حسینی از نظر آمادگی و سبکی که بازی می کند در حال حاضر بهترین مدافع ایران است. او در لیگ اروپا و در همه بازی ها برای تیمش فیکس بازی می کند. شاید برخی معتقدند که او بعد از مصدومیت آمادگی کامل را برای بازی نداشته است اما حتما میزان آمادگی اش مورد تایید ویلموتس بوده است.»


او اضافه کرد:«درباره موقعیت هایی که تیم بحرین در نیمه دوم ایجاد -یکی آن تک به تک که بیرانوند گرفت و دیگری صحنه پنالتی- کرد چیزی که به چشم می آمد عدم هماهنگی در خط دفاعی بود و من فکر می کنم این به مرور زمان حل می شود.»


مصطفوی گفت:« تیم ملی کاملا تغییر نسل داده و بازیکنانی مثل مجید حسینی و یا کنعانی زادگان و میلادمحمدی باوجود جوانی در ترکیب اصلی تیم بازی می کنند. مسایلی چون عدم هماهنگی به مرور درست می شود موضوع مهم شکل بازی تیم ملی و نوع کاری است که انجام می دادند که نوید یک تیم آینده دار را می دهد.ما می توانستیم با کی روش به بحرین برویم و در یک بازی که مالکیت 40 به 60 به سود بحرین بود با نتیجه صفر، صفر بیرون بیاییم. اما اگر قرار باشد به سبک بازی و موقعیت هایی که داشتیم نمره بدهیم شانس بردمان در بازی دیشب از حریف بیشتر بود. توپی را که سردار نزد اگر تبدیل به گل شده بود الان نتیجه مساوی یک بر یک داشتیم که همه هم می توانستند از آن راضی باشند.»

 


او افزود:« ما شکل تازه ای از فوتبال را بازی می کنیم و این اتفاق بعد از هفت سال بازی با یک روش دیگر رخ می دهد. ناراحتی ما این است که در مسابقه ای که جو ورزشگاه غیراخلاقی و ناجوانمردانه علیه ما بود نتوانستیم برنده شویم. اما اگر فنی و از بیرون نگاه کنیم تیم ملی در شان تیم اول آسیا بازی کرد. شاید ژاپن هم در چنین مسابقه ای ببازد اما سبک و شکل بازی تیم ملی در قواره تیم اول آسیا بود. درواقع اتفاق فاجعه باری برای فوتبال ایران نیفتاده و  تیم هایی مثل برزیل، اسپانیا و پرتغال هم که با همین سبک بازی می کنند همیشه در بازی هایشان برنده نمی شوند.»


او همچنین گفت:« ما با همین مدل بازی در ورزشگاه آزادی می توانیم بحرین را با اختلاف گل ببریم. بخشی از عدم موفقیت تیم ما در بازی دیشب مشکلات این بازی و این تیم نیست. بازیکنان ایرانی در بازی هایی که مقابل تیم های عربی عقب می افتند یا تا وقت زیادی از بازی نمی توانند به گل برسند از نظر روحی افت می کنند. اما اگر از این تیم ها جلو بیفتند آن وقت مثل آن بازی-مقدماتی جام جهانی 2014- در آزادی شش گل هم به بحرین می زنند. واقعیت این است که فوتبال بحرین در حال حاضر در حد فوتبال ایران نیست، آن ها مربی خوب و بازیکنان خوبی دارند اما تنهادر مواقع و شرایط خاص می توانند مقابل ایران نتیجه بگیرند. »


او با اشاره به بازی دشوار تیم ملی برابر عراق گفت:« بازی با عراق بازی سخت تری از این بازی برای ما است و احتمال اینکه عراق بازی خوبی مقابل انجام بدهد هست. با اینحال آنچه درمورد تیم ملی بیشتر از حریف نگران کننده است فشاری است که خودمان به خودمان وارد می کنیم. مثلا در یک صحنه رامین اوت را می اندازد برای طارمی، او می دهد به سردار ، سردار نمی تواند از بازیکن مقابلش رد شود و یک خطای هند الکی می کند. این خطا را بحرین می زند و همین توپ تبدیل به یک موقعیت خطرناک و کرنر می شود. در واقع توپی که مال ما بود و در نهایت می توانستیم آن را رد کنیم تبدیل به موقعیتی علیه خودمان کردیم.»


مصطفوی درباره بازیکنان کناری خط دفاع ایران هم گفت:« رامین رضائیان و وریا غفوری در حال حاضر بهترین دفاع راست های ایران هستند. وریا مدتی مصدوم بود و البته مدل بازی این دو فرق دارد؛ رامین ارسال هایش خوب است و وریا به خط جلو اضافه شده و می تواند پشت دفاع توپ بگیرد. در دفاع چپ هم بهترین در حال حاضر میلاد محمدی است. نادری بازیکن فوق العاده ای است اما او حکم محبی را دارد. محبی واقعا بازیکن باکیفیتی است اما خیلی ها معتقد بودند می توانست بازی را از ابتدا شروع نکند.»


او درباره خط حمله تیم ملی هم گفت:« ویلموتس از تمام مهاجمانی که داشت در ترکیب اصلی استفاده کرد و ما دیگر مهاجم تخصصی روی نیمکت نداشتیم. شاید باید منتظر بازگشت کاوه رضایی باشیم چون در حال حاضر مهاجم دیگری در این حد نداریم و همانطور که می بینید بیشتر تیم های لیگ برتر دنبال مهاجمان خارجی هستند.»

داریوش مصطفوی تیم ملی ایران جام جهانی 2022 قطر کارلوس کی روش(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داریوش مصطفوی تیم ملی ایران جام جهانی 2022 قطر کارلوس کی روش سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات مردم بحرین در پی شهادت یک زندانی سیاسی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما یوسف الجمری فعال بحرینی در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر) گزارش داد ، صدها بحرینی در اعتراض به شهادت یک فعال سیاسی در زندان جو، بزرگترین زندان بحرین، تظاهرات کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شرکت کنندگان در این تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه شعار دادند و آزادی زندانیان سیاسی را خواستار شدند.

تظاهرکنندگان با حمل پارچه نوشته هایی، عادی سازی با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و اخراج سفیر این رژیم را از بحرین خواستار شدند.

دیگر خبرها

  • بحرین آزادکاران خود را برای قهرمانی آسیا معرفی کرد
  • اعتراضات مردم بحرین در پی شهادت یک زندانی سیاسی
  • شاه چگونه زیر بارِ جدایی بحرین رفت؟/ ایران از اماراتی شدن بحرین جلوگیری کرد
  • واکنش دستیار سابق فرهاد مجیدی به حضور در تمرین استقلال + عکس
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال