Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالانه زائرین زیادی در گردهمایی بزرگ اربعین حضور پیدا می‌کنند. ازدحام جمعیت در این مراسم باعث شده، سودجویان به دنبال سرقت گوشی موبایل زائرین باشند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام همیاب ۲۴، سرقت گوشی یا گم شدن آن می‌تواند خاطره ناخوشایندی را برای زائرین فراهم آورد. در همین راستا، سامانه همیاب۲۴ با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در ردیابی گوشیهای سرقتی/مفقودی در سفر اربعین به مالباختگان کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می‌­توانید با خیال راحت پیگیری گوشی سرقتی یا مفقودی خود را به این سامانه محول کنید. همیاب ۲۴ تنها سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای سرقتی (موبایل، تبلت و لپ­تاپ) در سراسر کشور می‌­باشد.

زائرین گرامی

 چنانچه در سفر اربعین به کشور عراق، گوشی موبایل خود را گم کرده و یا از شما به سرقت رفته است، هر چه سریع‌تر مراتب را جهت انجام ردیابی گوشی مفقودی/سرقتی خود، در سامانه همیاب ۲۴ ثبت نمایید.

www.Hamyab۲۴.ir

ردیابی و اعلام سرقت گوشی در سامانه همیاب ۲۴

با توجه به تجربیات سال‌های گذشته سامانه، بیش از ۶۰ درصد گوشی‌های سرقتی/ مفقودی زائرین اربعین به کشور بازگردانده شده است. جهت اعلام سرقت در سامانه همیاب ۲۴، وارد سامانه شوید و یا اپلیکیشن همیاب ۲۴ را از لینک انتها مطلب دانلود و نصب نمایید. گزینه اعلام سرقت را انتخاب و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید تا همیاب ۲۴ در سریع‌ترین زمان ممکن ردیابی گوشی یا کالای شما را انجام داده و نتیجه آن را به اطلاع شما برساند.

پس از اعلام سرقت، سامانه همیاب ۲۴ علاوه بر ردیابی گوشی سرقتی، از خرید و فروش آن نیز جلوگیری کرده و همینطور کالای سرقتی شما را در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور و کلانتری ها جستجو کرده و به شما اطلاع می‌دهد.

همیاب ۲۴ تنها سامانه استعلام و ردیابی کالاهای سرقتی (موبایل، تبلت و لپ­تاپ) می­‌باشد و شما می­‌توانید با خیال راحت پیگیری کالای سرقتی یا مفقودی خود را به این سامانه محول کنید.

www.Hamyab۲۴.ir

ثبت کالای پیدا شده

زائر گرامی چنانچه در طی سفر اربعین گوشی موبایل گمشده‌ای را پیدا کردید، می‌توانید آن را در سامانه همیاب ۲۴ ثبت نمایید. همیاب ۲۴ طی اقدامی این قابلیت خاص را در اختیار شما قرار می­‌دهد تا زمانی که کالایی را پیدا می­‌کنید، مشخصات آن را در سامانه ثبت کنید. همیاب ۲۴ کمک می‌کند تا کالا هر چه سریع‌تر به دست صاحبش برسد.

 دانلود اپلیکیشن اعلام سرقت و ردیابی گوشی های سرقتی از کافه بازار

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعين حسيني پياده روي اربعين سرقت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد

غلامحسین امینی راد   اظهار کرد: با توجه به مفقودی ۲ کودک خردسال در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند.

وی افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز با اشاره به اینکه عصر روز گذشته با وجود تلاش‌های فراوان و حضور چند عدد پهباد در منطقه، متاسفانه شروع توفان شدید مانع پرواز پهبادها شد، بیان کرد: صبح امروز با کمک پهبادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، مدیریت هلال احمر برای جستجوی سریع تر به مدیریت واحدی در کل شهرستان‌های حوزه سیستان به شهرستان زابل واگذار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!