Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات کشور دستگیری «روح الله زم» سرکرده شبکه «آمدنیوز» توسط سازمان اطلاعات سپاه را به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات کشور دستگیری «روح الله زم» سرکرده شبکه «آمدنیوز» توسط سازمان اطلاعات سپاه را به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی به شرح زیر است:

«برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار سلامی
فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم
گرفتار نمودن یکی از سرکردگان خائن، خودفروخته و مزدور، با اقتدار و اشراف کامل و غلبه بر اقدامات سرویس های اطلاعاتی بیگانگان به دست توانمند پرسنل ولایتمدار، تیزبین و سختکوش سازمان اطلاعات سپاه را خدمت جنابعالی و پاسداران جان بر کف تبریک عرض می نمایم.

موفقیت های روزافزونتان را در خنثی نمودن توطئه های استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب، تحت فرماندهی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند درهم کوبنده ی ستمگران آرزومندم.»/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی کانون های مساجد مرز بین المللی شلمچه اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مسجد پیاده روی اربعین حسینی روح الله زم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وزیر اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد،در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان توانمند و قدرتمند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از مظاهر متعالی اقتدار جامعه اسلامی می‌باشد که همواره در عرصه‌های مختلف مجاهدت و جانفشانی با هوشیاری و تواضع و رشادت به ایثارگری پرداخته است.
چنانچه نیک بنگریم، در خواهیم یافت چه در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چه در زمان استقرار جمهوری اسلامی، ارتشِ این سرزمینِ همیشه سربلند، هماره با مردم، انقلاب و رهبری آن همراهی و جانفشانی بی نظیر داشته و دارد. به نحوی که به جرات می‌توان ارتش را یکی از ارکان اساسی در ایجاد، توسعه و تعمیق امنیت همه جانبه در ایران اسلامی دانست.
جا دارد این روز که به ابتکار هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالى علیه) به نام ارتش نامگذاری شده است را به همه نیرو‌های ارتش به ویژه ارتشیان پرافتخار و جان برکف قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب تبریک عرض نموده و ضمن ادای احترام به شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت، جلال و عظمت ارتشیان دلاور را از خداوند منان خواستارم.

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام وزیر اطلاعات درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید بازدارندگی شده است
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی