Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ۲۷ مهرماه امسال مراسم اربعین در کربلا برگزار می‌شود و زائران طی روزهای آینده به تدریج به کشور باز می‌گردند که به گفته مهران قربانی – معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای – تعداد آنها به حدود ۳.۵ میلیون نفر می‌رسد.

وی بیان کرد: برای ارائه خدمات هرچه سریع‌تر و بهتر به زائران به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که همه ناوگان اتوبوسی حدود ۱۱ هزار دستگاهی کشور در اختیار آنها قرار گیرد و به زائران اربعین سرویس‌دهی کنند و اگر اتوبوسی در این میان عملکرد خوبی نداشته باشد از طریق سامانه در نظر گرفته شده رصد و پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: سامانه سپهتن سامانه‌ای است که همه ناوگان اتوبوسی را تحت کنترل و رصد دارد و در این راستا نه تنها کمبود عملکرد اتوبوس‌ها را مانیتورینگ می‌کنیم بلکه اگر زائران در مسیر بازگشت با تخلفی مواجه شدند فقط کافی است پلاک اتوبوس و اطلاعات دیگر آن را به ما گزارش کنند تا با راننده در کمیسیون پیش‌بینی شده با آن برخورد کنیم که البته بارها از سوی ما و دیگر مسئولان جدیت و برخورد با تخلفات در روزهای پیک سفر زائران اربعین اعلام شده است.

قربانی ادامه داد: یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که ایام اربعین یکی از بی‌نظیرترین اتفاقات و رویدادها در جهان در حوزه حمل و نقل و جابه‌جایی مسافران است؛ چرا که در بازه حدود ۱۶ روزه بیش از شش میلیون تردد (شامل سفرهای رفت و برگشت) بین دو کشور ایران و عراق انجام می‌شود و همه مردم باید با ما همکاری کنند تا بتوانیم خدمات بهتری را به زائران ارائه کنیم.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: یکی دیگر از نکاتی که باید مردم به آن توجه کنند این است که با توجه به کارگیری همه اتوبوس‌های کشور برای ارائه‌ی خدمات بهتر و سریع‌تر به زائران تلاش کنند تا حتی‌الامکان در روزهای ۲۵ تا ۲۹ مهرماه از مسافرت در مسیرهای زائران اربعین خودداری کرده و اگر به ضرورت نیاز به انجام سفر پیدا کردند از وسائل نقلیه شخصی یا وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند و قطعا محدودیت‌های کنونی به زودی و با بازگشت زائران به کشور برطرف خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کربلا سازمان راهداری و حمل و نقل سازمان راهداری و حمل اتوبوس حمل و نقل مسافران ایران و عراق وسیله نقلیه پیاده روی اربعین اربعین ناوگان اتوبوسرانی اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حمید طریق حسینی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مدارس گرمسار، بیان کرد: ۲۸ هزار نفر که در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش قبول شدند، در مدارس ابتدایی سراسر کشور به کار گیری می‌شوند.

وی کیفیت بخشی به فرآیند آموزشی و پرورشی را هدف این اقدام دانست و تاکید کرد: تأمین نیروی انسانی یکی از راهبردهای وزارتخانه در این زمینه است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش همچنین گفت: در تحولی دیگر برای ساخت یک هزار اتاق ورزش تخصصی در مدارس دوره اول ابتدایی برنامه ریزی شده است.

حسینی با بیان اینکه تقویت سلامت و افزایش سواد حرکتی دانش آموزان هدف و محور اصلی این طرح است، تاکید کرد: طرح‌های استعدادیابی و مهارت آموزی ورزشی نیز در این قالب در مدارس کشور اجرایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان شهر اراک
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • جزییات پروازهای حج عمره اعلام شد
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند