Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:36:08 GMT

روز شمار هفته ملی دیابت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۰۸۳۱

روز شمار هفته ملی دیابت اعلام شد

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، اسامی روزهای هفته ملی دیابت را اعلام کرد.

حمید انصاری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: هفته ملی دیابت از ۱۸ تا ۲۴ آبان با شعار «از خانواده‌تان محافظت کنید (Protect your Family)» برگزار خواهد شد.

انصاری عناوین روزهای این هفته را به این شرح اعلام کرد: شنبه ۱۸ آبان  (دیابت، رسانه و خانواده)، یکشنبه ۱۹ آبان (دیابت، آموزش و خانواده) دوشنبه ۲۰ آبان (دیابت، سازمان‌های مردم نهاد و خانواده)، سه شنبه ۲۱ آبان (دیابت، تغذیه و خانواده)، چهارشنبه ۲۲ آبان (دیابت، خودمراقبتی و خانواده)، پنج شنبه ۲۳ آبان (دیابت، مشارکت‌های محلی و خانواده)، جمعه ۲۴ آبان (دیابت، فعالیت بدنی و خانواده).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دیابت سلامت درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، اشرف القدره گفت: ۱۱ هزار نفر از فلسطینیان همچنان در زیر آوار‌های غزه هستند. میانگین روزانه شهدای غزه بر اثر تجاوز نظامی (رژیم) اسرائیل به این باریکه به ۱۷۲ شهید از جمله ۷۰ کودک می‌رسد.

وزارت بهداشت فلسطین پیش‌تر اعلام کرده بود: ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، با ۵ مورد جنایت، دست کم ۴۸ شهروند فلسطینی را شهید و ۷۹ نفر دیگر را زخمی کرده است.

با احتساب این آمار، شمار شهدای نوار غزه از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر رسید.وزارت بهداشت فلسطین همچنین شمار زخمی‌ها را در این مدت ۷۶ هزار و ۹۸۰ نفر اعلام کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تعطیلات آخر هفته و تاریخچه آن
  • هفته کاری پنج روزه از کی شروع شد؟
  • وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند