Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل مدافع حسین فریدون از انجام تشریفات قانونی انتقال موکلش به زندان اوین خبر داد.

حسین سرتیپی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: متعاقب تماس تلفنی دفتر دادستان محترم، امروز صبح آقای فریدون به همراه اینجانب در دادسرای مجری حکم حاضر شدیم و بعد از انجام تشریفات قانونی ایشان به زندان اوین مراجعه و در آنجا پذیرش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، اسماعیلی ۹ مهرماه در نشست خبری در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر آخرین وضعیت پرونده «حسین فریدون»، گفت: در رابطه با آقای حسین فریدون دادگاه تجدید نظر تصمیم گرفته و رای نهایی خود را صادر کرده است. در دادگاه تجدید نظر در مورد سه نفر از متهمان این پرونده ارفاق‌هایی مورد لحاظ قرار گرفته است. در مورد خود آقای «حسین فریدون»، هفت سال حبسی را که دادگاه بدوی تعیین کرده بود به ۵ سال تقلیل داده؛ اما بقیه مجازات‌های وی یعنی جزای نقدی و آن مبلغی که به عنوان رشوه مطرح بود (۳۱ میلیارد وخرده‌ای) را باید بپردازد. در مورد یک نفر از متهمان، دادگاه رای برائت صادر کرده و در مورد یکی از بانوان که دادگاه بدوی دو سوم از مجازاتش را تعلیق کرده بود و باید یک سوم اجرا می‌شد، دادگاه تجدید نظر یک سوم باقی مانده را نیز تعلیق کرده است.

اسماعیلی در پاسخ به سئوالی در مورد جرم حسین فریدون، اخذ رشوه را مورد اشاره قرار داد.

سرتیپی وکیل مدافع حسین فریدون پیش از این به ایسنا گفته بود که  یک ریال مستقیم یا غیرمستقیم به حساب آقای فریدون وارد نشده و یک ریال آقای فریدون در این پرونده از بانک پولی دریافت نکرده و منتفع نشده و همچنین به  اندازه یک ریال از هیچ اموال عمومی و دولتی موکلم  منتفع نشده است.  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد

به گزارش خبرآنلاین،پس از ورود غیرقانونی به سردخانه بیمارستان پرنسس دایانا، مردی به داشتن رابطه جنسی با اجساد بیمارستان اعتراف کرد.
برنا در خبری نوشت: دیمون تینگی، ۲۹ ساله، روز دوشنبه پس از دستگیر شدن در پی ورود غیرقانونی به بیمارستان دیانا پرنسس ولز در گریمزبی انگلیس در روز یکشنبه، ۱۷ مارس، در دادگاه تاج و تخت گریمزبی حاضر شد.
ورود غیرقانونی وی توسط دوربین‌های مدار بسته ثبت شده است.
تینگی، بدون آدرس ثابت، قبل از اعتراف به دو اتهام خود یعنی ورود غیرقانوین به قصد ارتکاب جنایات جنسی و انجام عمل جنسی بر روی اجساد، برای تأیید نام خود در دادگاه صحبت کرد.
جان تاکری کیو سی، قاضی پرونده دستور یک گزارش روانپزشکی را صادر کرد و به تینگی گفت که زمانی که برای صدور حکم در ۲۷ ژوئن حاضر می‌شود با محکومیت قابل توجهی در زندان روبرو خواهد شد.

پلیس هامبرساید پس از دستگیری تینگی در ماه گذشته گفت که برخورد با این جنایت و پرونده به یکی از اولویت‌های آنها تبدیل شده است.
نیکول الیوت در واکنش به این پرونده گفت: "ما به طور باورنکردنی نزدیک با شرکای خود در سرویس سلامت ملی انگلیس و پزشکی قانونی کار می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که با تمام اعضای خانواده متوفی که در داخل سردخانه بودند تماس گرفته شده باشد و افسران آموزش دیده ویژه ما به حمایت از خانواده قربانیان ادامه خواهند داد. "
او افزود که این تحقیقات به تحقیقات شناخته شده درباره مدیران مستقل مراسم تشییع جنازه Legacy Independent در هال مرتبط نیست.
همانطور که پیشتر ذکر شد، تینگی در تاریخ ۲۷ ژوئن در دادگاه تاج و تخت گریمزبی محکوم خواهد شد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898383

دیگر خبرها

  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد
  • ببینید | ماجرای تنفر حسین طیبی از فوتسال و عاقبت ورود به این رشته
  • ۲۴۷ فقره استاندارد ملی در سال ۱۴۰۲ تدوین، تجدید نظر و بازنگری شد
  • توضیحات اژه‌ای درباره ورود دوباره پلیس به حجاب؛ وظایف ذاتی و قانونی‌اش است | فیلم
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • تشریفات گمرکی ۴۱ هزار مسافر در مازندران انجام شد
  • امکان معرفی نماینده حقوقی به دادگاه توسط تولیدکنندگان میسر شد/حذف هزینه های بالای وکالت برای بخش خصوصی
  • کاهش بی سابقه موجودی پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر ایلام