Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:50:38 GMT

اسکان ۴۰ هزار زائر اربعین در موکب احمدبن موسی(ع)

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۰۸۶۱

اسکان ۴۰ هزار زائر اربعین در موکب احمدبن موسی(ع)

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) از اسکان 40 هزار زائر اربعین از تاریخ 16 تا شامگاه 23 مهرماه بالغ بر 40 هزار زائر اربعین از خدمات اسکان این موکب بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش ایسنا، مسعود راستی، چهارشنبه 24 مهر در جمع خبرنگاران اعزامی از استان فارس به کربلای معلی گفت: امسال پنجمین سال متوالی است که موکب احمدبن موسی(ع) در کربلا برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه امسال موکب احمدبن موسی(ع) زودتر از سال‌های گذشته در کربلا مستقر شد، گفت: فعالیت این موکب تا 28 مهرماه ادامه خواهد داشت.

راستی همچنین گفت: حسینیان، سرکنسولگر جمهوری اسلامی در کربلا بعد از بازدیدی که به صورت ناشناس داشته موکب احمدبن موسی(ع) را بزرگترین موکب موجود در کربلا اعلام کرده است.

او خاطرنشان کرد که موکب احمدبن موسی(ع) بین موکب‌های ایرانی دایر شده در کربلای معلی، بزرگترین موکب از نظر اسکان و پذیرایی زائران حسینی است.

راستی با قدردانی از نیک اندیشانی که در برپایی موکب احمدبن موسی(ع) همراهی کرده‌اند، گفت: با همراهی مردم امکان ارائه خدمات به زائران در این موکب فراهم شده است و امیدواریم این حمایت‌ها همچنان تداوم یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری موکب اربعین ۹۸ اسکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم

سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه که در اثر بارندگی‌ها از صبح روز گذشته به طور کامل آب‌گیری شده بودT تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، بارندگی‌ها در شهرستان زیرکوه از صبح روز گذشته آغاز شد و در ساعات پایانی روز شدت گرفت.

به دنبال بررسی و ارزیابی منطقه، پنج تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان زیرکوه با ۱۳ نجاتگر به مناطق سیل‌زده اعزام شد.

همچنین روستای نوده که در پایین‌دست سد ۱۲ امام زیرکوه واقع شده است، به دلیل احتمال تخریب و جاری شدن آب پشت سد در روستا، به دستور فرماندار و با کمک امدادگران هلال‌احمر به صورت شبانه تخلیه شد.

ساعاتی قبل دیواره‌های سد ۱۲ امام شکست و به همین منظور دستور تخلیه فوری اهالی روستای بمرود با ۲۵۰ خانوار صادر شد.

امدادگران هلال‌احمر شهرستان زیرکوه هم‌اکنون در حال انتقال ساکنان روستای بمرود و اسکان اضطراری آنها به مدارس و مساجد سطح شهرستان هستند.

همچنین اقلام گرمایشی و اسکان شامل پتو و چادر از هلال احمر شهرستان قاین جهت اسکان اضطراری سیل‌زدگان به شهرستان زیرکوه ارسال شده است.

به گزارش ایمنا، سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه ۱۵ کیلومتر با روستای بمرود فاصله دارد.

امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ابتدای درخواست کمک از این جمعیت در مناطق سیل‌زده حاضر و مشخول به امدادرسانی هستند.

کد خبر 747721

دیگر خبرها

  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • اینفوگرافیک/ تو را است معجزه در کف / مواردی که در قرآن معجزه عصای حضرت موسی
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی به انتقال تجربیات منجر شود