Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سردار محمد تولایی با بیان اینکه روح الله زم یکی از مهره های کلیدی سرویس اطلاعاتی برای ایجاد فتنه در داخل کشور بود، گفت: این فرد شدیدا مورد حمایت سرویس های اطلاعاتی قرار داشت اما در یک عملیات بسیار پیچیده اطلاعاتی توانستند زم را در تور اطلاعاتی خودشان بیندازند و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره سایت آمد نیوز بیان کرد: این سایت تلاش می کرد علیه نظام و مسئولین نظام یک نوع افشاگری داشته باشد تا از این طریق فتنه و اختلاف بین صفوف متحد ایران ایجاد کند.

مسئول اشراف دفتر فرماندهی کل سپاه در مصاحبه با برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفت وگو خاطرنشان کرد: نیروهای اطلاعاتی، مدت های مدیدی بود که روح الله زم و تحرکات وی را زیر نظر داشتند و تقریبا از دو سال پیش در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران قرار داشت و در نهایتا با همکاری سرویس های اطلاعاتی دیگر توانستیم وی را دستگیر کنیم.

وی بیان کرد: همه فریب خوردگانی که در دامان سیستم های اطلاعاتی افتادند و ضد انقلاب در حال سوء استفاده از آن ها است باید بدانند، سرویس های اطلاعاتی این کشورها به محض اینکه فشاری به آن ها بیاید و یا تهدیدی علیه آن ها ایجاد شود همه داده های خودشان را فدا می کنند. نمونه این موضوع را در کردهای شمال سوریه مشاهد کردید که آمریکایی ها به محض اینکه متوجه شدند ترکیه قرار است به این منطقه حمله کند، آنجا را ترک کردند علی رغم حمایت هایی که قول داده بودند اما مواضع خود را ترک کردند و ارتش ترکیه نیز به این منطقه حمله کرد.

تولایی بیان کرد: نیروهای فریب خورده ای که برای ضد انقلاب کار می کنند هیچ گاه روی نیروهای اطلاعاتی دشمن حساب باز نکنند و بهتر است خودشان به آغوش ملت ایران باز گردند و قبل از اینکه به دام نهادهای امنیتی ایران مانند اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات بیفتند، خودشان اظهار پشیمانی کنند تا ان شاء الله مسیر رشد و تکاملشان در آغوش ملت ایران تداوم پیدا کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: روح الله زم سپاه صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیمیتری مدودف: غرب می‌خواهد زلنسکی را ترور کند

معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه تاکید کرد غرب برای ترور رئیس جمهور اوکراین برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش ایسنا، «دیمیتری مدودف»، رئیس جمهور سابق و معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه گفت، ادعای اخیر مقام‌های لهستان درباره اینکه مردی لهستانی با مسکو برای ترور «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین دسیسه‌چینی کرده نشانه‌ای است از اینکه حامیان غربی کی‌یف می‌خواهند این رئیس جمهور اوکراین را از بین ببرند.

روز پنجشنبه مقام‌های لهستان ادعا کردند مردی را به اتهام تلاش برای ارائه اطلاعات حساسی به سرویس‌های اطلاعاتی روسیه دستگیر کردند؛ اطلاعاتی که به ادعای ورشو و کی‌یف مرتبط با دسیسه ترور زلنسکی است.

مدودف در مطلبی که امروز جمعه در کانال خود در پیام‌رسان تلگرام منتشر کرد، نوشت: «آیا تلاشی برای سوءقصد به جان سردسته ملی‌گرایان افراطی اوکراین (زلنسکی)‌ در لهستان در کار بود؟ چنین چیزی کاملا جدی است.»

وی خاطرنشان کرد: «این ممکن است اولین قطعه از اسناد و مدارکی درباره اینکه کسانی در غرب تصمیم به از بین بردن او گرفته‌اند باشد. این دلقک باید نگران باشد!»

دفتر دادستان کل لهستان اعلام کرد مردی به نام «پاول کی.» که شهروند لهستان است به اتهام تلاش برای همکاری با یک قدرت خارجی علیه منافع ملی بازداشت شده است.

او همچنین متهم به تلاش برای دادن اطلاعات درباره فرودگاهی در جنوب شرق لهستان به مسکو شده است.

این فرودگاه برای نقل‌ و انتقال مهمات و تسلیحات اعطایی اعضای ناتو به اوکراین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ورشو مدعی شده که پاول کی. با افراد روس که «مستقیما در جنگ اوکراین دخیل هستند» ارتباط برقرار کرد. همچنین مقام‌های لهستان ادعا کردند اطلاعاتی که او قصد دادنشان به روسیه را داشت ممکن بود توسط مسکو برای ترور زلنسکی در جریان سفر به لهستان مورد استفاده قرار بگیرند. سرویس اطلاعاتی اوکراین نیز این ادعاهای لهستان را تکرار کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ادعای زلنسکی : اقدامات تهران کل منطقه و جهان را «تهدید» می‌کند روسیه : ابتکار چین برای حل بحران اوکراین از فرمول صلح زلنسکی دست یافتنی تر است نخست‌ وزیر اوکراین : اگر اوکراین در جنگ خود با روسیه شکست بخورد، «جنگ جهانی سوم» رخ خواهد داد زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد

دیگر خبرها

  • مدودف: غرب می‌خواهد زلنسکی را ترور کند
  • دیمیتری مدودف: غرب می‌خواهد زلنسکی را ترور کند
  • تبلیغ بین سریال‌ها دردسر ساز شد
  • بلومبرگ: کشتی بهشاد ایران از بیم حمله اسرائیل دریای سرخ را ترک کرد
  • جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود
  • بورل: اوکراین و اسرائیل مثل هم نیستند
  • یک شکست اطلاعاتی دیگر برای ساختار اطلاعاتی رژیم صهیونیستی
  • ۲ شوک بزرگ به نتانیاهو/ اسرائیل بازی اطلاعاتی-امنیتی را باخت
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد
  • نحوه تعویض و نصب بی دردسر دستگیره در اتاق و سرویس بهداشتی (فیلم)