Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@23:59:27 GMT

تشکیل شورای سلبریتی‌ها در وزارت ارشاد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۰۹۱۲

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد (نائب رئیس کمیسیون مجلس) اعلام کرد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شورایی را برای بررسی پوشش و عملکرد سلبریتی‌ها و چهره‌ها تشکیل داده است.

وی که در برنامه سلام صبح به خیر حضور پیدا کرده بود، افزود: حضور بازیگران و نحوه پوشش آنها در مراسم‌های اکران‌های خصوصی و سایر مراسم‌ها واکنش‌هایی را از طرف مردم به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی‌نژاد ادامه داد: اخیرا شورای چهره‌ها یا همان سلبریتی‌ها در وزارت ارشاد تشکیل شده که ریاست و دبیری آن برعهده معاون وزیر ارشاد است. این شورا روز گذشته جلسه‌ای را برگزار کرد و قرار شد برای این موارد قوانینی وضع کنند.

وی ادامه داد: البته این شورا حدود چهار ماه است که تشکیل شده است و در حال برنامه‌ریزی و آماده‌سازی قواعدی برای این مساله است. البته وزیر ارشاد نیز قرار است در مجلس حضور پیدا کنند و در مورد این مساله توضیح بدهد اما هنوز زمان آن معلوم نیست.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسفعلی میرشکاک در گفتگو با اکبر نبوی: اگر وزارت ارشاد را ول کنی از زمان خمسه نظامی تا الان را ممیزی می‌کنند (فیلم)



منبع:بامداد نو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: علیزاده : وزیر فرهنگ پای تک تک ما ایستاده است (فیلم) مدیرکل مطبوعات در سخنرانی وزیر اذان گفت (فیلم)

دیگر خبرها

  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • عقب‌گرد بزرگ جبلی به گذشته؛ سلبریتی گریزی جوابگو نبود همه سلبریتی‌ها مجری شدند!
  • کارگروهی برای پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • وزیر کار: کارگروهی برای پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • «سند ملی هنرهای تجسمی» در ۱۴۰۳ به سرانجام می‌رسد/ حضور ایران در دوسالانه ونیز و اکسپوی ژاپن
  • مبالغ پرداختی عجیب به سلبریتی‌ها برای حضور در صدا وسیما
  • مبالغ پرداختی به سلبریتی‌ها برای حضور در صدا وسیما
  • یوسفعلی میرشکاک در گفتگو با اکبر نبوی: اگر وزارت ارشاد را ول کنی از زمان خمسه نظامی تا الان را ممیزی می‌کنند (فیلم)