Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@13:54:55 GMT

گاف وحشتناک دختر ترامپ +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۰۹۷۰

گاف وحشتناک دختر ترامپ +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا با انتشار پستی با مضمون تبریک به نخست وزیر اتیوپی برای دریافت جایزه صلح نوبل گاف عجیبی داد که مورد تمسخر کاربران واقع شد.

او در متن تبریک پستش، کلمه Nobel را به اشتباه Noble نوشت که در معنا متفاوت با معنای واقعی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوانکا در اینستاگرام خود نوشت: « به آبی احمد علی نخست وزیر اتیوپی برای دریافت جایزه صلح نوبل و آشتی با همسایه خود تبریک می‌گویم.»

جایزه صلح نوبل در واقع پس از بنیانگذار آن آلفرد نوبل، تاجر، شیمیدان، مهندس، مخترع و نیکوکار سوئدی نامگذاری شده است.

نخست وزیر اتیوپی از فالوور‌های ایوانکا نیست و بعید است که این پیام تبریک را هیچوقت ببیند، اما این سوتی از نگاه کاربران پنهان نماند و آنها با درج کامنت‌هایی در زیر این پست، به این اشتباه واکنش نشان دادند؛

« او به وزیر احمد جایزه صلح" NOBLE " را تبریک گفت. آیا همه ترامپ‌ها احمق هستند؟، ایوانکا فقط به خاطر اینستاگرام خود برنده جایزه صلح! را تبریک گفت.»

این نخستین باری نیست که ایوانکا در اینستاگرام خود تصویری را با غلط املایی برای ۵.۲ میلیون فالوور خود به اشتراک می‌گذارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ایوانکا ترامپ نخست وزیر اتیوپی آبی احمد علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر

تعداد بازدید : 121 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 629 حمد بن جاسم نخست وزیر پیشین قطر در گفت وگویی خطبا به کشورهای عربی گفت: «به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید... اگر از نفوذ منطقه‌ای ایران ناراحتید در سیاست‌های منطقه‌ای خود بازنگری کنید... اگر من به خاطر بی لیاقتی تو پیشرفت کنم میتوانی به من مهاجم بگویی؟ نه این تو هستی که باید با منطق و بهتر کردن وضع خود جلوی من را بگیری....» حرف‌‎های جالب این مقام قطری را می‌بینید و می‌‎شنوید.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • (ویدیو) «نوبل‌پرایز ایران» یا «چهره‌های ماندگار» چرا تعطیل شد؟
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • جهادگر اردبیلی عنوان برگزیده آیین جایزه نوبل ایرانی را کسب کرد
  • توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد