Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-24@14:49:10 GMT

مدل سبک‌تر «گوگل پیکسل‌بوک‌گو» عرضه شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۱۰۶۲

مدل سبک‌تر «گوگل پیکسل‌بوک‌گو» عرضه شد

ایتنا - گوگل مدلی ارزان قیمت از لپ‌تاپ پیکسل بوک‌گو را عرضه کرده که تنها ۹۰۰ گرم وزن دارد و ضخامت آن نیز صرفا ۱۳ میلیمتر است.
گوگل مدلی ارزان قیمت از لپ‌تاپ پیکسل بوک‌گو را عرضه کرده که تنها ۹۰۰ گرم وزن دارد و ضخامت آن نیز صرفا ۱۳ میلیمتر است.

گوگل دو سال بعد از عرضه اولین مدل از پیکسل بوک، حالا پیکسل بوک‌گو را روانه بازار کرده که از طراحی جدید و تخت، نمایشگر لمسی ۱۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ اینچی و باتری قدرتمند با عمر ۱۲ ساعت برخوردار است.

به گزارش ایتنا از مهر، استفاده از پورت یو.اس.بی.سی در این لپ‌تاپ شارژ باتری آن برای دو ساعت استفاده را در عرض ۲۰ دقیقه ممکن می‌کند. پردازنده لپ‌تاپ یادشده به دلخواه M3، Core i5 و  Core i7 بوده و حافظه داخلی آن از ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایت در نوسان است. میزان رم نیز ۸ یا ۱۶ گیگابایت خواهد بود.

این لپ‌تاپ تنها به رنگ سیاه تولید و عرضه می شود و بر خلاف مدل قبلی به رنگ صورتی به بازار نمی‌آید. پیش فروش این لپ‌تاپ در کشورهای امریکا، کانادا از امروز آغاز شده است. قیمت ساده‌ترین مدل این لپ‌تاپ ۶۴۹ دلار است. 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: پیکسل بوک لپ تاپ گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تک رادار، AssembleDebug کاربری در توییتر، جزییات این آپدیت را در اختیار چند رسانه قرار داده است.

PiunikaWeb چشم اندازی به این ویژگی دریافت کرده و عملکرد آن خارق العاده به نظر می رسد. قابلیت افزودن باکس برای نوشتن متن، باکس داده های هوش مصنوعی را به یک پنجره کوچک شناور در پایین نمایشگر موبایل تبدیل می کند که حتی در صورت بسته شدن اپ، باز می ماند. به عنوان مثال فرد می تواند هنگام جستجو در اینترنت یا کنترل ایمیل هایش با جمینی صحبت کند.

AssembleDebug توانسته هنگامیکه اپ ایکس را در موبایلش باز کرده بود، پنجره مذکور را باز و آن را فعال کند. ویدئوی دموی او نشان می دهد این پنجره به طور دقیق مانند اپ جمینی کار می کند. به طور دقیق تر فرد سوالی می پرسد و چند ثانیه بعد پاسخی با ذکر لینک منابع، تصاویر و همچنین ویدئوهای یوتیوب ظاهر می شود. البته ممکن است نمایش این پاسخ ها، اپی که در زیر آن فعال است را تار کند.

از سوی دیگر باید به این هم اشاره کرد که این باکس چند وجهی است بنابراین فرد می تواند سوال را بنویسد، به طور زبانی به هوش مصنوعی دستور دهد یا عکسی را آپلود کند.

دیگر تغییرات مهم این به روزرسانی آن است که جمینی روی موبایل های اندروید قابلیت دریافت انواع فایل ها در کنار عکس را خواهد داشت. تصاویر نشان می دهند که یک آزماینده یک PDF را آپلود می‌کند و سپس از هوش مصنوعی می‌خواهد متن داخل آن را خلاصه کند. ظاهرا این ویژگی نسخه فعلی جمینی نیز وجود دارد اما با فعال کردن آن هیچ اتفاقی نمی افتد. نشریه اندروید اتوریتی تخمین می زند این آپدیت ها مخصوص بخش Workspace گوگل یا Gemini Advanced یا هر دو آنها باشد.

دومین ابزار جالب قابلیت گزینش متن(Select Text) است. در حال حاضر اگر کاربر بخش کوچکی از یک متن را بخواهد در جمینی کپی کند، باید تمام آن را کپی کند. اما قابلیت گزینش متن این چالش را برطرف می کند و به فرد اجازه می دهد بخش خاصی از یک خط یا پاراگراف را کپی کند.

کد خبر 6087356 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • گوگل‌پلی رفع فیلتر می شود؟
  • خبرخوش زارع‌پور برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی
  • گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
  • ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • (ویدئو) ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین
  • بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)