Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد اعلام کرد: تحول دیجیتال یک اولویت برای سازمان‌های تابعه وزارت اقتصاد است که با تغییر مدل کسب و کار و استفاده از فناوری‌های نوین تحقق می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، عباس معمارنژاد در نشست شورای هماهنگی مدیران استانی این وزارتخانه در استان گیلان اظهار داشت:  بانک ها و بیمه ها به عنوان بنگاه های اقتصادی باید فعالیت هایشان بر مبنای درآمد- هزینه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد تحول دیجیتال در بدنه وزارت اقتصاد و تمامی سازمان های تابعه را یک اولویت عنوان کرد و گفت: این تحول با تغییر مدل کسب و کار و سپس تغییر فرایندهای انجام کار و استفاده از فناوری های نوین تحقق می یابد.

وی تصریح کرد: تحول دیجیتال با تحول الکترونیکی متفاوت است و همه سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی باید به عرصه تحول دیجیتال وارد شوند.

در این نشست مدیران استانی وزارت اقتصاد در استان گیلان به بیان مشکلات و چالش های فعالیت های خود پرداختند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه اصفهان اربعین ۹۸ شیراز اقتصاد دیجیتال اقتصادی اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر

مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به شروع کار غرفه ایران در شصتمین دوسالانه هنری ونیز از روز دوم اردیبهشت، گفت: چرخه اقتصادی هنر نمی‌تواند صرفا در چرخه بسته داخلی صورت بگیرد. در حال حاضر آثار هنرمندان ایران با قیمت‌های خوب و چشم گیر در بازار‌های خارجی فروخته می‌شود، اما مسئله این است که نسبت این آثار در مقایسه با ظرفیت هنر‌های تجسمی کشور بسیار اندک است.


محمد خراسانی زاده افزود: حضور ایران در شصتمین دوسالانه هنری ونیز می‌تواند پیامد‌های مثبت بسیار به دنبال داشته باشد. زیرا هنر ایران برای کسب درآمد بیشتر ابتدا باید به درستی معرفی و سپس وارد بازار‌های مهم و تاثیرگذار شود.

او جهش تولید در عرصه تجسمی را منوط به فروش خوب دانست و گفت: هنرمندان به عنوان جزئی از بدنه جامعه و افراد فرهیخته و کنش گر، در رویداد‌های مختلف آثار هنری خلق می‌کنند؛ اگر این آثار به فروش نرسند و وارد چرخه عرضه و تقاضا نشوند، اتفاق خاصی در جهش تولید رخ نمی‌دهد. جهش تولید تنها در صورت شکل گیری روند صحیح تولید و فروش در هنر اتفاق می‌افتد.

دیگر خبرها

  • نقش کانال های اماراتی در افزایش نرخ دلار | التهابات سیاسی بازیگر اصلی تغییر نرخ ارز است، نه اقتصاد
  • حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • شناسه دار شدن بیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است
  • تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر
  • خلجی: تغییر در تیم اقتصادی دولت صحت ندارد
  • اقتصاد در ورطه خاموشی / هشدار برقی به اقتصاد
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه