Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان مسابقات آمادگی جسمانی المپیاد کارمندان دولت استان در رده سنی زیر ۳۰سال سعیده ایراندوست از مدیریت درمان، در رده ۳۰ تا ۳۴سال الهام طاهرخانی از مدیریت درمان، در رده سنی ۳۵تا۳۹ سال ندا رحمانی از علوم پزشکی، در رده سنی ۴۰تا ۴۴سال مریم ستاری از علوم پزشکی، در رده سنی ۴۵ تا۴۹سال  مریم خویینی ها از علوم پزشکی عناوین برتر رده مختلف را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش مردان هم در رده سنی زیر ٣٠، یونس کیایی از آتش نشانی، در رده سنی ٣٠-٣٤ رحیم رحیم لو از اداره ورزش، در رده سنی ٣٥-٣٩ روح اله سهرابی از آتش نشانی، در رده سنی ٤٠-٤٤ مجتبی زرابادی پور از اداره زندانها، در رده سنی ٤٥-٤٩ مرتضی خسروی از تامین اجتماعی و در رده سنی ٥٠به بالا احمد اسدی منش از مدیریت و برنامه ریزی عناوین برتر را کسب کردند.

این رقابت ها در سالن شهید بابایی برگزار شد.

والیبالیست استان برای شرکت در رقابت های نظامیان جهان عازم چین شد

فردین قلعه قوند پاسور تاکستانی که سابقه حضور در مسابقات والیبال جوانان و ملتهای آسیا را دارد، برای شرکت در مسابقات المپیک نظامیان جهان راهی چین شد.

ملی پوشان کشورمان در مرحله مقدماتی این رقابتها با تیم های کانادا، هلند، کره جنوبی و پاکستان هم گروه است.

مسابقات المپیک نظامیان جهان از ۲۳ مهر  در چین برگزار می شود.

تیم فوتبال کاسپین بازی هفته پنجم را واگذار کرد

تیم فوتبال بزرگسالان کاسپین قزوین در هفته پنجم لیگ دسته دوم کشور در اهواز به دیدار فولاد نوین اهواز رفت و بازی با نتیجه ۲-۱ به سود تیم اهوازی به پایان رسید.

کاسپین هم اکنون ۴ امتیازی است.

سلیمی سرپرست جدید هیئت بدنسازی استان شد

طی حکمی از سوی ناصر پورعلیفرد ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ٬ سید سعید سلیمی به عنوان سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین منصوب شد.

سلیمی پیش از این به عنوان دبیر هیئت استان فعالیت می کرد.

کد خبر 4748436

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین والیبال فوتبال اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شیراز شهرکرد استانداری سمنان بیرجند خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ تیم‌های تارگت سمنان، هیئت دامغان و شهدای غزه سمنان به ترتیب مقابل تیم‌های هیئت شاهرود، فجر سمنان و شواتیر گرمسار پیروز شدند ؛  تیم تپانچه شهید تابسته شاهرود این هفته استراحت داشت
در رشته تپانچه بادی، محمد گلینی از تیم تارگت سمنان فاطمه شورونی از تیم شهدای غزه و ساغر وظیفه شناس از تیم تارگت سمنان به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند
مسابقات هفته هفتم و نهایی لیگ تیراندازی استان سمنان  ، جمعه ۲۱ اردیبهشت  در سالن تیراندازی شهدای گمنام سمنان برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان