Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی بازیکنان باتجربه تیم ملی فوتبال ایران از جمله کاپیتان این تیم در شب شکست مقابل بحرین، عصبانی ظاهر شدند که این خشم روی تنها گل بحرین هم مؤثر بود. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین دیدارش در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین، مقابل بحرین شکست خورد، شکستی تلخ که البته عوامل فنی هم داشته است، اما باید از منظر دیگری آن را نقد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار شب گذشته (سه‌شنبه) با بحرین، از آغاز مسابقه با حاشیه و جنجال همراه بود. فریادها و صدای ممتد سوت بحرینی‌ها هنگام پخش سرود ملی کشورمان یکی از عواملی بود که عصبانیت بازیکنان تیم ملی را به دنبال داشت. از همین رو از همان ابتدای بازی، بارها دیده شد که بازیکنان ایران با عصبانیت در زمین بازی می‌کنند. شدت اعتراض‌های آنها به داور مسابقه بالا رفته بود که شاید اولین اعتراض شدید را رامین رضاییان به داور مسابقه داشت.

تیم ملی سنگین‌ترین ضربه را درست از همین عصبانیت و اعتراض به داور خورد. دقیقه 62 احسان حاج‌صفی در میانه زمین مرتکب خطایی شد که کوالنکو، داور ازبکستانی بازی به درست یا غلط، او را با کارت زرد جریمه کرد. جریمه‌ای که عصبانیت حاج‌صفی و اعتراض‌های شدیدتر او را به داور را به دنبال داشت. درست پس از این اعتراض‌ها، بحرینی‌ها بازی را از سر گرفتند، توپی به سمت حاج‌صفی رفت که مشخص بود کاپیتان تیم ملی بدون تمرکز است و نتوانست کنترلی روی توپ داشته باشد تا با اشتباه او، توپ بار دیگر به بحرینی‌ها برسد. توپی که روی دروازه ارسال شد و در ادامه خطای پنالتی مجید حسینی را به دنبال داشت.

بی‌اعتنایی شاگردان ویلموتس به بی‌احترامی بحرینی‌ها به سرود ملی ایران

دیدار مقابل بحرین، تیم ملی فوتبال کشورمان شاید از لحاظ فنی آنقدر که باید قدرتمند نشان نداد، اما آنهایی که بازی را دیدند، بحرین را هم مستحق برد نمی‌دانستند. با این حال یک اشتباه از کاپیتان تیم ملی روی عدم تمرکز باعث گرفتن تمرکز از سایر بازیکنان تیم ملی هم شد تا اولین حمله بحرینی‌ها پس از این اتفاق، به پنالتی و گل منجر شود. در دقایق پایانی بازی هم شاهد شدیدترین اعتراض‌ها از سوی سردار آزمون بودیم که معتقد بود داور مسابقه باید برای ایران پنالتی بگیرد که این اعتراض‌ها، کارت زرد را برای او به دنبال داشت.

در چنین شرایطی باید از بازیکنان تیم ملی به خصوص بازیکنان باتجربه‌ای چون سردار آزمون یا احسان حاج‌صفی که بازوبند کاپیتانی را هم به بازو بسته، سوال کرد که چرا همچنان به تصمیمات داور مسابقه معترض هستند و شدیدترین اعتراض‌ها را انجام می‌دهند؟ اتفاقی که باعث از بین رفتن تمرکز می‌شود و تیم ملی یک بار شدیدترین ضربه را از این ناحیه خورده است. دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا با ژاپن و اعتراض به داور مسابقه که بازگویی آن اتفاقات، تکرار است. تکراری که امیدوار بودیم برای بازیکنان تیم ملی درس بزرگی باشد، اما در بحرین باز هم این اشتباه تکرار شد تا تیم ملی ضربه‌اش را بخورد.

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط سردار آزمون احسان حاج صفی تیم ملی فوتبال فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون احسان حاج صفی تیم ملی فوتبال فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین سردار آزمون احسان حاج صفی تیم ملی فوتبال فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول

بعد از برگزاری دیدارهای هفته بیست‌وهشتم لیگ یک، فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در جمع سه داور با بیشترین قضاوت در این رده از فوتبال کشور جای گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در فصل جاری لیگ دسته اول مطابق با ابلاغ‌های داوری، 80 داور وسط (اصلی) بازی‌ها را قضاوت کردند که لیست مذکور به واسطه حضور برخی بستگان خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران، حاشیه‌ساز شد. «پوریا» فرزند رئیس کمیته داوران از استان لرستان در رقابت‌های دسته اول فوتبال کشور سوت می‌زند. پیش از این خداداد افشاریان در این رابطه گفته بود: «استان لرستان 45 داور دارد که در رده‌های مختلف سوت می‌زنند. حالا یک نفر از آنها هم فرزند من باشد چه ایرادی دارد؟».

بعد از برگزاری 28 هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور و در حالی که تنها شش هفته به پایان این رقابت‌ها باقی مانده است تاکنون سه داور آمار بیشترین قضاوت به‌عنوان داور وسط را به خود اختصاص دادند. ناصر جنگی، مسعود حقیقی و پوریا افشاریان با هفت مرتبه قضاوت به‌عنوان داور اصلی تاکنون رکورددار قضاوت در این لیگ هستند. البته پسر رئیس کمیته داوران در دو مسابقه هم به‌عنوان داورم چهارم در تیم داوری حضور داشته است تا کل آمار ابلاغ‌های وی (داور اصلی و داور چهارم) به عدد 9 برسد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در پنج مسابقه از 9 دیداری که افشاریان در تیم داوری جای داشته است، یک طرف قضیه تیم‌های شیرازی بودند. بر همین اساس چهار بازی فجرسپاسی و یک بازی هم طبق ابلاغ‌ها مربوط به شهر راز شیراز بوده است. ضمن اینکه چهار مرتبه از قضاوت‌های او مربوط به تیم‌های تهرانی بوده که سه بازی را در پایتخت سوت زده است. سه بازی هم طبق برنامه مرتبط به آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) بوده که در هفته بیست‌وهشتم به دلیل عدم آمادگی ورزشگاه استقلال ملاثانی دیدار این تیم مقابل فجر سپاسی برگزار نشد. البته این موضوع در اصل ماجرا که ابلاغ داوری برای پسر رئیس کمیته داوران صادر شده بود، تفاوتی ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)
  • بازیکن آلومینیوم: بینی‌ام شکست، داور گفت بلند شو!
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد