Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد، بیشتر فعالیت‌های خود را در شمال شرق سوریه متوقف و کارمندان خود را از این منطقه خارج کرده است. پزشکان بدون مرز

به نقل از سومریه نیوز، در بیانیه‌ این سازمان آمده است، به دنبال عملیات نظامی ترکیه در شمال شرق سوریه و با توجه به وضعیت آشفته موجود در این منطقه، سازمان پزشکان بدون مرز تصمیم دشواری مبنی بر تعلیق بیشتر فعالیت‌های خود و تخلیه کارمندانش از شمال شرق سوریه گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوریه

در ادامه این بیانیه تصریح شده است، تحولات اخیر باعث افزایش نیاز به کمک‌های بشردوستانه شده، اما با توجه به وضعیت نابسامان موجود، ارائه این کمک‌ها غیرممکن است.

ترکیه به همراه تعدادی از گروه‌های مسلح مخالف دولت سوریه، عملیات نظامی موسوم به چشمه صلح را در مناطق کردنشین در شمال شرق سوریه آغاز و اعلام کرد، هدف از این عملیات بیرون کردن اعضای وابسته به حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) است. ترکیه این گروه را تروریست می‌داند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندارهای مطلوب وزارت بهداشت است.

فرهادی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، خوشبختانه تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال احداث است و سه پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهید فرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن‌ها آغازشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: سه پروژه مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر 6088254

دیگر خبرها

  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان : روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال