Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@07:55:54 GMT

نشست خبری ستاد اربعین حسینی(ع) شهرستان ری

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۱۱۳۸

نشست خبری ستاد اربعین حسینی(ع) شهرستان ری

نشست خبری ستاد اربعین حسینی(ع) با حضور احمد اسماعیلی راد فرماندار و رئیس ستاد اربعین حسینی(ع) شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ احمد اسماعیلی راد فرماندار و رئیس ستاد اربعین شهرستان ری در نشست خبری ستاد اربعین شهرستان ری با اشاره به اینکه شهرستان ری توفیق میزبانی از زوار کربلا را دارد اظهار داشت: هیچ فضیلتی بالاتر از میزبانی کسانی نیست که راه حق را قبول دارند و امام حسین را به عنوان سرور عدالت جویان دنیا می شناسند، لذا در راستا خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران کمیته های هشت گانه تشکیل شده که برای میزبانی مناسب از زائران اربعین حسینی آمادگی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار تهران با بیان اینکه شهرستان ری آماده پذیرایی بیش از ۲ میلیون زائر است افزود: برنامه ریزی های لازم به منظور میزبانی از چند ماه گذشته  آغاز شده و در این راستا کمیته های تخصصی  تشکیل شده است که موجب ایجاد وحدت، انسجام و هماهنگی در ارائه خدمات خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور گفت: امسال شرایط از سال های گذشته متفاوت است و با توجه به اینکه در شرایط اقتصادی تحریم قرار داریم در نظر داریم با ارئه تسهیلات دسترسی به وسایل نقلیه و پذیرایی حضور ارزشمند زوار حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را ارج نهیم.

رئیس ستاد اربعین شهرستان ری تصریح کرد: کمیته های فرهنگی، ارزیابی، اطلاع رسانی، امنیتی، ترافیکی و هماهنگ کننده نیز با برنامه ریزی های مناسب و با بررسی آسیب های سال های گذشته آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

اسماعیلی راد در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه سال گذشته این مراسم با کمبودهایی مواجه بوده در حال حاضر با شناسایی کمبودها تعداد سرویس های بهداشتی افزایش یافته و همچنین مقرر شده است که موکب ها تا ساعات پایانی از زائران میزبانی کنند.

وی در پایان گفت: امسال ستاد فرماندهی ارتش در میزبانی از جاماندگان به ستاد اربعین شهرستان ری کمک می کنند و همچنین سازمان اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر با استقرار نیروهای خود در طول مسیر پیاده روی، آماده امدادرسانی درصورت وقوع حوادث احتمالی هستند و هلی کوپتر هلال احمر نیز آماده امدادرسانی است.

 

خبرنگار: فاطمه داودی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی پیاده روی خدمات رسانی سرویس های بهداشتی فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان کاشان، آماده میزبانی از میهمانان نوروزی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان با اشاره به آمادگی کامل این شهر تاریخی برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: شهرستان کاشان با ۱۲۰ واحد گردشگری و ۸۶ مرکز اقامتی و پذیرایی و همچنین ظرفیتی معادل ۳۲۲۳ تخت در اقامتگاه‌های رسمی ازجمله هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه سنتی، بوم گردی، مهمان‌پذیر و مجتمع‌های گردشگری و ظرفیت اسکان حدود ۱۴۰۰۰ نفر، درمجموع اقامت رسمی و غیررسمی ازجمله مدارس، کمپ‌ها، خانه‌های استیجاری، مهمانسرای ادارات و بوستان‌ها، به استقبال گردشگران و میهمانان نوروز می‌رود.


احمد دانایی نیا افزود: ظرفیت ستاد اسکان فرهنگیان نیز که شامل تجهیز و آماده‌سازی حدود ۱۰۰ مدرسه با حدود ۱۰۰۰ نفر اقامت است در اداره آموزش‌وپرورش شهرستان انجام‌شده و از امروز فعال است، حسینیه‌ها و سالن‌های ورزشی نیز به‌منظور استفاده در شرایط اضطراری تجهیز و آماده بهره‌برداری است.


او گفت: طرح ترافیکی ویژه، استقرار اتاق و کانکس اطلاع‌رسانی گردشگری در مبادی اصلی شهرستان، راه‌اندازی ایستگاه امنیت و سلامت در محور آزادراه، استقرار راهنمایان گردشگری در بنا‌های تاریخی، اجرای برنامه نوروزگاه با معرفی مواریث روستایی و آئین و سنت‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان، استقرار اتوبوس‌های گردشگری در محور‌های شاخص، تأمین پارکینگ و تشدید بازرسی‌ها از تأسیسات به‌منظور حفظ و ارتقاء کیفی و کمی خدمات و همچنین چاپ نقشه‌های گردشگری شهر کاشان ویژه بافت تاریخی و مجموعه بازار ازجمله مصوبات و اقدام‌های این ستاد به‌منظور آمادگی شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی است.

دیگر خبرها

  • ۷۸۰ کلاس آماده میزبانی از مسافران نوروزی در خراسان شمالی
  • همدان آماده میزبانی از مهمانان نوروزی/ آمادگی پذیرش ۲۰ هزار نفر را در هر شبانه روز داریم
  • رودسر آماده میزبانی از مسافران نوروزی است
  • نشست «اربعین؛ نقطه تعالی انصاراللهی مقاومت» برگزار می شود
  • ۸ مدرسه در سرخه میزبان مسافران نوروزی است
  • آمادگی قم برای میزبانی از زائران و مسافران نوروزی 
  • مازندران آماده میزبانی از مسافران نوروزی
  • شهرستان کاشان، آماده میزبانی از میهمانان نوروزی
  • مجتبی حسینی: چالش‌های داوری امسال خیلی به آلومینیوم ضربه زد
  • تمهیدات لازم برای میزبانی از زائران در مشهد اندیشیده شده است