Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:12:55 GMT

برگزاری دومین دوره جشنواره ملی فیلم و عکس «مادر»

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۱۱۸۵

برگزاری دومین دوره جشنواره ملی فیلم و عکس «مادر»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم و عکس «مادر»، موسسه فرهنگی و هنری نیلا فرهنگ به منظور ارج نهادن به مقام والای مادر به عنوان مهد پیدایش، پرورش، تحول و تعالی انسان‌ها و جامعه، دومین دوره جشنواره ملی فیلم و عکس «مادر» را با رویکرد و برنامه‌ای نوین در سال جاری برگزار می‌کند.

جشنواره ملی «مادر» بر اساس این باور که زیرساخت و ریشه هرگونه رشد و توسعه در کشور منوط به پرورش افراد توانمند و متعهد در دامان خانواده ها و به ویژه مادران است، طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموریت اصلی این جشنواره تکریم مقام مادر با توجه به فرهنگ غنی کشورمان، تقویت روح مادرانه برای ایجاد صلح درونی، ارایه راهکارهایی برای آسایش و آرامش بیشتر مادران و تعالی خانواده با تمرکز بر ارتقای سطح معلومات و مهارت مادران و سایر اعضا است.

کد خبر 4748350 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: نمايشگاه عكس عکس مادر تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی اربعین 98 کارگردان تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سینمای مستند تئاتر شهر سازمان سینمایی شبکه سه سیما فیلم کوتاه بازیگر تئاتر اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند

سیروس محمودیان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی گفت: در قالب طرح مادر روستایی دارای سه فرزند که از اول امسال در استان اجرا شده تاکنون بیش از ۷ هزار مادر روستایی دارای سه فرزند و بیشتر که سن آنان ۱۸ تا ۵۰ سال قرار دارد، به صورت رایگان بیمه شدند.

وی اضافه کرد: مادران روستایی که فرزند سوم آنان اول سال ۱۳۹۶ به دنیا آمده باشند، در قالب این طرح به صورت رایگان بیمه می‌شوند و برای مادرانی که بیشتر از سه فرزند دارند، به ازاری هر فرزند ۲ سال سابقه ارفاقی در نظر گرفته می‌شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی ادامه داد: مرحله نخست بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند، تا آخر فروردین‌ماه جاری ادامه دارد و انتظار می‌رود تا پایان این مرحله تعداد مادران بیمه رایگان افزایش پیدا کند.

وی اظهار کرد: مادران مشمول این طرح می‌توانند با مراجعه سایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یا به صورت حضوری به کارگزاری‌های فعال در آذربایجان غربی مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۱۹۳ هزار نفر در آذربایجان‌غربی عضو صندوق بیمه اجتماعی روستاییان هستند، افزود: از مجموع اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی حدود یک سوم آنان را بانوان و بقیه را آقایان تشکیل می‌دهند و میانگین سنی اعضا ۴۰.۵ سال است که هم سهم بانوان پایین و هم میانگین سن اعضا بسیار بالا است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • هفت هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • ۷ هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • مرگ مادران باردار چابهار در حال تکرار است/ دلیل آن چیست؟
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی در نهم اردیبهشت
  • احیای فرهنگ مستند سازی با برگزاری جشنواره پژواک | جشنواره پژواک؛ حرکت موفق و رو به رشد در عرصه مستندسازی رادیویی
  • برگزاری جشنواره خیرین در خراسان جنوبی
  • افتخارآفرینان استان آذربایجان‌غربی در دومین پویش سراسری «قاف، مقاومت»
  • ارسال ۳ هزار اثر به دومین جشنواره قرآنی شهید آوینی
  • ارسال ۳ هزار اثر در دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی