Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،بدون تیم ماندن مجید جلالی یکی از باسابقه‌ترین مربیان لیگ برتر یکی از نکات جالب فصل نوزدهم لیگ برتر به شمار می‌رفت که حالا بعد از شش هفته دوباره به لیگ برتر باز خواهد گشت.
گل گهر سیرجان که تیم تازه وارد امسال است، با وینکو بگوویچ کار را در لیگ برتر آغاز کرد، اما پیرمرد کروات در لیگ برتر یعنی یک رده بالاتر از سطحی که همیشه حضور داشت، در شش هفته نتوانست به پیروزی برسد و مسئولان کرمانی به فکر تغییرات در تیم افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجید جلالی هم بعد از اخراج از پیکان در نیم فصل اول لیگ برتر گذشته، نیم فصل دوم را با نساجی گذراند و نتایج نسبتا خوبی گرفت و در نهایت توانست تنها سهمیه مازندران را با وجود مشکلات فراوان حفظ کند.
خبر سرمربیگری جلالی درحالی منتشر شد که زمزمه سرمربیگری مجتبی جباری در این تیم کرمانی به گوش می‌رسید که گویا برای اعتماد به جوانان در سرمربیگری حالا حالا‌ها باید منتظر بود.
انتهی پیام/س مجید جلالی طاقت دوری از لیگ برتر را نداشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نافرجام ناتینگهام فارست برای استخدام مائوریتزیو ساری

ساری ساعاتی پس از قطع همکاری با لاتزیو، با پیشنهاد 3 ساله ناتینگهام فارست رو به رو شد اما آن را رد کرد

طرفداری | به گزارش آلفردو پدولا، ناتینگهام فارست چندی پیش با مدیربرنامه‌های مائوریتزیو ساری تماس گرفت و سعی داشت با پیشنهاد قراردادی سه ساله، این سرمربی ایتالیایی را به لیگ برتر بازگرداند اما در دست‌یابی به هدف خود ناکام ماند. سران فارست همچنین این وعده را به ساری داده بودند که در صورت حفظ تیمشان در لیگ برتر، مبلغ گزافی به عنوان پاداش به او پرداخت خواهند کرد اما این پیشنهاد هم نتوانست ساری را برای بازگشت به فوتبال ترغیب کند.

ناتینگهام فارست که اخیرا با کسر 4 امتیاز به دلیل تخلفات مالی مواجه‌شده‌است، در رتبه هجدهم جدول لیگ برتر انگلیس حضور دارد و به طور جدی خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند. فارست سه ماه قبل نونو اسپیریتو سانتو را جایگزین استیو کوپر کرد و از آن زمان تاکنون در 11 بازی، صاحب 6 شکست، دو تساوی و تنها سه برد شده‌است.

به گزارش اسپورت ایتالیا، مائوریتزیو ساری رویای سرمربی‌گری فیورنتینا را در سر دارد و از نشستن روی نیمکت این تیم به عنوان جانشین وینچنزو ایتالیانو استقبال می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • بهترین آقای گل لیگ برتر، دوباره در زمین چمن!(عکس)
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • ویسی مثل قهرمان‌ها به تیم محبوب برگشت (عکس)
  • تلاش نافرجام ناتینگهام فارست برای استخدام مائوریتزیو ساری
  • دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند
  • چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان