Web Analytics Made Easy - Statcounter

در گذشته به دلیل کمبود قطعات یدکی، خط تولید کارخانجات و صنایع تولیدی متوقف می شدند. در دهه گذشته با سرویس‌های پست سریع بین المللی این وقفه از بین رفته و در حداقل زمان قطعات به خطوط تولید اضافه می شدند.

پس از تحریم های ناجوانمردانه در سال های گذشته شرکت های پست سریع بین المللی مانند DHL سرویس‌های پستی بین المللی خود را از ایران قطع کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت پست سریع بین المللی PDE  به عنوان یک برند ایرانی در حوزه پست سریع بین المللی، با تکیه بر توانمندی های خود و ارائه سرویس های متنوع، این خلاء را پر کرده است.

همچنین PDE  با توجه به حمایت‌های گمرک جمهوری اسلامی ایران از بخش تولید داخلی توانسته است قطعات خطوط تولید و کارخانجات را در اسرع وقت از گمرک فرودگاه امام خمینی ترخیص نموده و بی درنگ به دست مشتریان خود برساند، در این راستا گام مهمی در جهت رونق تولید داخلی برداشته است.

صاحبان صنایع تولیدی می توانند جهت بهره گیری از سرویس های ویژه شرکت پست سریع بین المللی PDE به سایت این شرکت www.pdexp.com   مراجعه نموده و یا با تلفن این شرکت 02141546 تماس حاصل نمایند.

2121

کد خبر 1311292

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترکیه سوریه اربعین تیم ملی فوتبال ایران کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا پیاده روی اربعین روح الله زم دونالد ترامپ انتخابی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه در همه عرصه های داخلی و بین المللی حضوری درخشان دارد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به سالروز تأسیس حساب ۱۰۰ به دستور امام و با تأکید بر تقویت آن، گفت: این حساب برای کمک به ساخت مسکن محرومان، روستائیان، حاشیه‌نشین‌ها و شهرهای کوچک است که باید تقویت شود، هر میزان که بتوان کمک جمع کرد تهران دو برابر آن را نیز کمک می‌کند که مبلغ خوبی برای ساخت مسکن خواهد بود.

امام جمعه شهرستان بندرعباس بیان کرد: بزرگ‌ترین و تاریخی‌ترین حمله پهپادی به اسرائیل انجام شد، قبل از این، روسیه با ۷۰ پهپاد به اوکراین حمله کرده بود که می‌گفتند حمله بزرگی بوده و این حمله از آن هم بزرگ‌تر بود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده ادامه داد: این حمله برکات و تأثیراتی داشت، اینکه حکام عرب بدانند که با چه کسی ارتباط گرفته و امنیت خودش را به او سپرده و همچنین غرب نیز فهمید دیگر نمی‌تواند جلوی قدرت ایران را بگیرد.
 
وی افزود: یکی از مصادیق تقوا روابط اجتماعی است مانند خوش‌خلقی، ارتباط با مردم حفظ شأن اجتماعی، احترام گذاشتن و بزرگ شمردن بزرگان است.
 
امام جمعه بندرعباس به تولد حضرت عبدالعظیم حسنی اشاره و تصریح کرد: وی، مرد بزرگی است و امام هادی(ع) درباره آن حضرت می‌فرماید هر کس او را زیارت کند مانند این است که به زیارت امام حسین(ع) آمده باشد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: موقع نماز و دیدار با خدا، بهترین لباس‌ها پوشیده شود که رویه اهل بیت(ع) این بوده است، آراستگی در برابر میهمان و دیگران نیز سفارش شده است، اما آراستگی برای خودنمایی و تکبر نکوهیده است، خودآرایی در بعضی موارد به علت خود تحقیری است.
 
وی بیان داشت: تدلیس به معنای آرایش و خودنمایی به طوری که فرد را به اشتباه بیندازد و گمان کند که زیباست، کار ناپسندی بوده و نهی شده است و شروع روابط ناسالم نشأت‌گرفته از این خودآرایی‌هاست.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • جولان قطعات چینی در بازار خودرو/ بیش از ۸ میلیارد دلار قطعات خودرو و موتورسیکلت وارد کشور شد
  • واردات ۸.۴ میلیارد دلار قطعات خودرو و موتورسیکلت در سال ۱۴۰۲
  • سپاه در همه عرصه های داخلی و بین المللی حضوری درخشان دارد
  • واردات ۸.۴ میلیارد دلاری قطعات خودرو و موتورسیکلت در سال ۱۴۰۲
  • عادی شدن وضعیت پرواز‌های فرودگاه تبریز
  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان