Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:18:22 GMT

چگونگی تربیت اقتصادی کودک و نوجوان بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۱۲۸۸

چگونگی تربیت اقتصادی کودک و نوجوان بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نشست عادل پیغامی مدرس دانشگاه امام صادق‌(ع) و مهدی طغیانی عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان در زمینه‌ی «چیستی تربیت اقتصادی و سواد مالی»، «ابزارهای مطرح در تربیت اقتصادی و سواد مالی» و «تربیت اقتصادی و مالی در کتاب کودک» سخنرانی خواهند کرد.

هم‌چنین هم‌زمان با برپایی نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی کتاب‌هایی با موضوع «اقتصاد و کودک و نوجوان» نیز در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفتادونهمین نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی از ساعت ۱۴ تا ۱۶، ۲۹ مهرماه، در کتاب‌خانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴ (ساختمان شهید ملک‌شامران) برپا می‌شود و حضور تمامی علاقه‌مندان در این نشست آزاد است.

مجموعه نشست‌های توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی با موضوع‌های مختلف با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران هر حوزه دوشنبه آخر هر ماه در این کتاب‌خانه برگزار می‌شود.

کد خبر 4748443 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانشگاه امام صادق ع کتاب کودک دانشگاه اصفهان کتاب و کتابخوانی ادبیات ترجمه معرفی کتاب اربعین حسینی ادبیات جهان اربعین 98 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازار نشر انقلاب اسلامی ایران گردشگری رایزنی فرهنگی دفاع مقدس نشر شهید کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی امروز ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه علم و فرهنگ آغاز به کارکرد و تا ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

دکتر مهدی باصولی رییس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: از علل تداوم برگزاری کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی این بود که باهدف درستی انتخاب شده و مسیر درستی را طی کرده است.

رییس کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع وب پژوهی مسئله‌ای به‌روز بوده که سرعت رشد بالایی دارد و این نکته‌ای مهم، برای ادامه دارشدن این کنفرانس است.

وی تأکیدکرد: دانشگاه علم و فرهنگ علاوه بر اقداماتی که در این حوزه انجام داده است، نشریه‌ای را راه‌اندازی کرد که علاوه بر مجوز ISC، رتبه «ب» پژوهشی وزارت علوم را نیز کسب کرده است. همچنین خبر خوب که نشریه وب پژوهی از امسال به‌صورت فصلنامه منتشر می‌شود و این اقدامی مبارک است و امیدواریم این نشریه، محلی برای تعامل اهالی علم باشد.

وی گفت: این کنفرانس تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی انجام می‌دهد و با تلاش مشترک اساتید و دانشجویان، امیدواریم به رشد و پیشرفت بیشتری دست یابیم.

باصولی خاطرنشان کرد: این کنفرانس یک کنفرانس تخصصی و بین‌رشته‌ای است و خوشحالیم که هرسال تعداد افرادی که در حوزه‌ فناوری اطلاعات در این کنفرانس حضور دارند، بیشتر می‌شوند و به جز پنل‌های تخصصی پنل‌هایی در حوزه‌های علوم‌انسانی، جامعه‌شناسی و… نیز مرتبط با این حوزه و جود دارد.

وی افزود: این کنفرانس تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی انجام می‌دهد و با تلاش مشترک اساتید و دانشجویان، امیدواریم به رشد و پیشرفت بیشتری دست یابیم.

جایزه پرفسور کامبیز بدیع اهدا خواهد شد

محمدجواد شایگان فرد دانشیار دانشگاه علم و فرهنگ و دبیرکنفرانس بین المللی وب پژوهی با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد بین‌المللی، به شرح گزارش مختصری از دوره‌های قبل پرداخت.

وی در خصوص انتخاب محورهای این کنفرانس خاطرنشان کرد: کمیته علمی کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی ۱۵ محور اصلی را برای کنفرانس انتخاب کرد که از جمله آنها می‌توان به یادگیری ماشین، یادگیری عمیق در وب، وب‌کاوی، وب معنایی و تحلیل وب، اینترنت اشیا، بازیابی اطلاعات، شبکه‌های اجتماعی، سکوهای ابری، انبوه و توزیع شده، بلاک‌چین و رمزارز، تعامل انسان و رایانه، کیفیت وب، سکوها و ابزارهای نرم‌افزاری وب، کسب‌وکار و بازاریابی الکترونیکی، امنیت وب، تحلیل رفتار و شخصی‌سازی، پردازش تصویر در وب، رسانه و ارتباط‌شناسی وب، وب و جامعه اشاره کرد.

دبیر کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی در ادامه افزود: ما در این کنفرانس به‌ تمامی موضوعاتی که مربوط به حوزه وب می‌شد نیز توجه کردیم و صرفاً به دنبال ابعاد فناوری آن نبوده و نویسندگان حوزه علوم‌انسانی و… را نیز تشویق کردیم تا در این حوزه ورود کنند.

شایگان فرد در ادامه افزود: ۱۴۲ مقاله پذیرش شده است که ۴۵ مورد شفاهی است، البته نکته حائز اهمیت این است که هر مقاله دو داور داشته و بعد اعلام نتایج شده است.

وی عنوان کرد: مقالات و پژوهش‌هایی متعددی به زبان‌هایی فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌هایی معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است. گفتنی است امسال حدود ۷۵ درصد مقالات به زبان انگلیسی بوده است و این نشان از تمایل پژوهشگران به تعاملات بین‌المللی است.

دانشیار دانشگاه علم و فرهنگ همچنین تأکید کرد: از ۱۳ کشور دنیا نیز به این کنفرانس مقاله ارسال کرده‌اند که بیشترین آن از استرالیا و بیشترین مقالات داخلی از دانشگاه علم و صنعت بوده است.

شایگان فرد همچنین از برگزاری و اهدای جایزه پرفسور کامبیز بدیع در سال آینده خبر داد. این جایزه به برترین مقاله حوزه وب پژوهی اهدا خواهد شد که نشان از تشویق به توسعه و پیشرفت در این زمینه دارد.

وی تاکیدکرد:سال آینده کمیته علمی با بررسی مقالات و تأکید بر مقالات حوزه وب پژوهی جایزه پرفسور کامبیز بدیع را به برترین مقالات در حوزه «وب هوشمند» اهدا خواهد کرد.

کد خبر 6087816

دیگر خبرها

  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • بزرگداشت جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است