Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی از افزایش دمای هوای شهر مشهد تا آخر هفته خبر داد و گفت: در روز اربعین هوای شهر مشهد ۴ درجه نسبت به امروز افزایش پیدا می‌کند. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

یحیی قائنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت:  از امروز  هوای آسمان مشهد و استان خراسان رضوی قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوا در مشهد در روز اربعین به ترتیب 26 درجه و 10 درجه پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی دمای هوای مشهد را هم در این مدت این 7 و 22 درجه سانتیگراد در نوسان ذکر و خاطرنشان کرد: دمای هوای مشهد امروز با یک درجه افرایش نسبت به روز گذشته، یک درجه سانتیگراد افزایش دارد.

دمای هوا در خراسان جنوبی کاهش می‌یابدکاهش محسوس دمای هوای در استان خراسان رضویارتفاعات سبلان سپید پوش شد؛ روند کاهش دمای هوا در استان اردبیل تداوم می‌یابد

قائنی‌پور در ادامه تصریح کرد:  برای فردا پنجشنبه در نیمه شمالی و شمال‌غربی استان خراسان‌رضوی بارش‌های رگباری و پراکنده باران همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین بیشینه دمای هوا فردا مشهد به 23 درجه و کمینه آن به 8 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است

مهدی اله‌پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۸ نشانگر هوای «سالم» است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته هم با عدد ۷۲ از شرایط «سالم» هوای این کلانشهر حکایت دارد.

او افزود: کیفیت هوای سایر ۱۸ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوای مشهد در وضعیت سالم است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور بیان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان