Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@08:34:23 GMT

حضور فرمانده قرارگاه خاتم در نجف و کربلا

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۱۳۱۸

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با سفر به نجف و کربلا از روند توسعه حرمین شریفین امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) بازدید و با تولیت عتبه حسینیه دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با سفرهای زیارتی اربعین و عزیمت خیل عظیم زائران حسینی به کربلای معلی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و هیأت همراه از روند توسعه حرمین مطهر حضرت امیرالمومنین (ع) در نجف و امام حسین (ع) در کربلا بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌سعید محمد همچنین در دیدار با حاج شیخ مهدی کربلایی متولی عتبه حسینیه گزارشی از وضعیت پیشرفت توسعه حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ارائه کرد و طرفین بر ضرورت تسریع در اجرای طرح‌های پیش‌بینی شده تاکید کردند.   منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه مدیریت شهری به قرارگاه خاتم‌الانبیا نگاه سرمایه ای است

به گزارش جام جم آنلاین لرستان داریوش بارانی بیرانوند با بیان اینکه ما هرچه داریم از برکت خون شهداست اظهار کرذ: این پروژه نتیجه تلاش شبانه روزی همه دستگاه ها از جمله مدیریت ارشد استان، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، مجموعه مدیریت شهری استان، جلسات و پیگیری های معاون امور عمرانی استان و …است که یکی از مهم ترین گره های ترافیکی شهر را رفع کرد.
وی ادامه داد: این پروژه نوعی وفاق برای رفع مشکل ترافیک در حوزه عمران شهری بود که با همکاری شهروندان و کسبه خیابان شریعتی همراه بود و امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از یک پروژه شاخص شهری هستیم.
وی افزود: از اقدامات جهادگونه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و تلاش های شبانه روزی شورای شهر و همکاران شهرداری خرم آباد قدردانی می کنیم زیرا رفع مشکل ترافیک این منطقه دغدغه شورا بود که بارها با توجه به مشکلات شهری و …، مصوبات را تغییر و بررسی کردیم و خوشبختانه فرماندار خرم آباد از نظر تطبیق مصوبات نیز همکاری های لازم را داشتند تا این طرح با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا اجرا شد.
شهردار خرم آباد با بیان اینکه هدف غایی ما این است که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در استان بماند، گفت: نگاه ما به قرارگاه خاتم‌الانبیا نگاه سرمایه ای است و نگاه ما به قرارگاه خاتم‌الانبیا نگاه پیمان کاری نیست.
وی ادامه داد: برهمین اساس بعد از این افتتاحیه، مراسم کلنگ زنی تقاطع امام رضا در مسکن مهر کمالوند را شروع کنیم زیرا کارهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، کار اعتقادی است و در حوزه باور به توسعه ، بصورت اعتقادی عمل می کند.
وی تصریح کرد: تلاش می کنیم قرارگاه را در شهر خرم آباد نگه داریم تا اتفاقات خوبی برای شهر بیفتد.
بارانی بیرانوند گفت: معتقدیم که شهرها و سکونت گاه ها اگر آباد می شود با همت های بلند آباد می گردد و در کنار ظرفیت های تاریخی ، طبیعی و … با نگاه کوچک و پروژه های دم دستی نمی توان به جنگ مشکلات رفت.

دیگر خبرها

  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یگان مستقر در خط مرزی
  • ساخت مستند فرمانده لوتی‌ها
  • درون اتاق جنگ ایران و لحظه آغاز حمله به اسرائیل
  • فیلم/ اعلام انزجار زائران کربلا در حرم امام حسین(ع)
  • دشمن تجاوزی داشته باشد با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه خواهد شد
  • ببینید | تشریح عملیات موشکی و پهپادی وعده صادق از زبان فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء
  • تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
  • نگاه مدیریت شهری به قرارگاه خاتم‌الانبیا نگاه سرمایه ای است
  • افتتاح تقاطع شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد
  • سردار عابد: قرارگاه خاتم ما می‌توانیم‌ را تحقق عینی بخشید‌