Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های لیگ دسته اول نتوانستند مجوز حرفه ای بگیرند.

طرفداری- در نشست اعضای کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ اعلام شد که فقط شش تیم لیگ برتری موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای شدند.

به گزارش تسنیم، نشست خبری اعضای کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال صبح امروز برگزار و آرای این کمیته اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با اعلام حمیدرضا گرشاسبی، عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ باشگاه‌های نفت مسجدسلیمان، شاهین‌ شهرداری بوشهر، پارس جنوبی جم، نساجی مازندران، ماشین‌سازی تبریز به دلیل عدم ثبت، موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای نشدند. باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، شهر خودروی مشهد، ذوب‌آهن ، سپاهان و تراکتور موفق به کسب مجوز حرفه‌ای شدند‌.

همچنین باشگاه‌های پیکان، سایپا و فولاد خوزستان هم موفق به کسب مجوز حرفه‌ای نشدند، اما موفق به کسب مجوز ملی شده‌اند. باشگاه فولاد به دلیل عدم ثبت مدارک سرمربی تیم بزرگسالان و باشگاه‌های پیکان و سایپا به دلیل عدم استخدام سرمربی با مدارک لازم و نداشتن مدارک A موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای نشدند.  باشگاه گل‌گهر سیرجان هم مشروط بر ارائه مدارک ایمنی و امنیتی، اصلاح برنامه جوانان و نوجوانان و ثبت مدارک مربی بزرگسالان موفق به دریافت مجوز ملی شد.

براساس این گزارش، باشگاه صنعت نفت آبادان نیز به دلیل ممیزی مدارک را ارائه کرده است، اما به دلیل عدم تکمیل مدارک رسانه‌ای، ایمنی و افراد مرتبط با مسائل مالی و عدم ثبت مدارک ایمنی ورزشگاه خانگی موفق به دریافت مجوز نشدند.

همچنین باشگاه‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال به دلیل عدم ثبت مدارک موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای نشدند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری که این هفته در دیدار مقابل پرسپولیس حدود یک نیمه فرصت بازی پیدا کرد، خط دفاعی سرخپوشان را به شدت آزار داد و مدافعان این تیم را بارها دریبل زد و موفق شد خود را به عنوان بهترین بازیکن تیمش مطرح کند.

عمری از زمان پیوستن به تیم ملوان در ترکیب این تیم کاملا موثر عمل کرده و حالا برای بازی با سپاهان نیز انگیزه بسیار زیادی دارد تا خود را در این دیدار حساس نشان دهد و برای تیمش موثر عمل کند.

او که این فصل با پرسپولیس در رقابت آسیایی حضور داشت، امیدوار است با پیروزی در بازی با سپاهان تیمش را به منطقه آسیایی برساند و موفق شود برای فصل آینده هم در آسیا به میدان برود.

دیگر خبرها

  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • شانس به یک جوان دیگر در دربی رو می‌کند
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد