Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر خوش خبر صبح چهارشنبه در شورای پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: در حوزه پدافند غیرعامل باید برای ضرورت و نیاز استان کار کنیم.

وی با بیان اینکه روند فعلی نمی تواند کار پایدار و اثر بخش در حوزه پدافند باشد، بیان کرد: از مدیران عضوی که در جلسه حضور ندارند باید به صورت مکتوب توضیح بخواهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: بعد از این برای این جلسه اگر مدیری در استان حضور دارد و در جلسه شرکت نکند باید از قبل با دبیرخانه هماهنگی انجام دهد.

پدافند غیرعامل نیازمند برنامه مدون و نو است

خوش خبر با انتقاد از اینکه در حال حاضر هیچ کدام از مدیران در جلسه حضور پیدا نمی کنند، عنوان داشت: برنامه به این مهمی در استان نباید رها شود.

وی با تأکید بر اینکه بخش پدافند غیرعامل نیازمند برنامه مدون و نو است، بیان داشت: نوع تهدیدات دشمن در برابر جمهوری اسلامی تهدیدات دانش محور و دانش پایه بوده و نیازمند این است که همه عزم و تلاش خود را برای مقابله با آن بکارگیری کنیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: باید از ظرفیت های نو، دانشگاه و کسانی که در این موضوع می توانند کمک کنند در این برنامه ها استفاده شود.

خوش خبر بیان داشت: نمی توانیم مدعی مصونیت سازی و افزایش تاب آوری در جامعه باشیم اما برنامه ای برای رفع تهدید در سطح دستگاه اجرایی نداشته باشیم و بنده به عنوان جانشین استاندار از هیچ دستگاهی این مضووع را نمی پذیرم.

مصوبات بدون نتیجه شورا

وی با بیان اینکه برنامه هایی که تنها رنگ و لعاب دارد و اثربخشی ندارد غیر تلف کردن چیزی نیست، عنوان داشت: انتظار داریم دستگاه ها برنامه ای ارائه دهند تا اثر آن در سطح اجتماعی و جامعه دیده شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید گزارش این اقدامات ارائه شود، افزود: در حال حاضر تنها جلسه برگزار می کنیم اما مصوبات اجرایی نمی شود که من این نقد را به خودم و همه مدیران دارم.

خوش خبر با بیان اینکه اگر می خواهیم به پدافند غیرعامل توجه کنیم نباید به هفته خاص و برنامه یک روزه مختصر شود، افزود: برنامه های پدافند غیرعامل باید استمرار داشته باشد و روز به روز با شیوه ها و برنامه های مختلف پوست اندازی کند.

وی با تأکید بر اینکه در این حوزه باید با بهره گیری از توان و ظرفیت ها پیش رویم، گفت: در حال حاضر ظرفیت های متعددی در خراسان جنوبی داریم که باید توسط کارشناسان شناسایی و عملیاتی شود و اگر انجام نشود در حوزه پدافند غیرعامل نمره قابل قبولی برای خودمان نباید قائل شویم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اجرای این اصول پدافند غیرعامل نیازمند زمینه سازی و بسترسازی است، گفت: انتظار نداشته باشید بدون اینکه به این بسترها و نیازها توجه کنیم بتوانیم موفق شویم.

برنامه های پدافند غیرعامل باید مردم محور باشد

خوش خبر با اشاره به اینکه در برخی جاه ها گفتمان ها به گونه ای است که اتحاد را از بین می برد، بیان کرد: در شرایط فعلی که دشمن تمام توان تهدیدات خودشان را متوجه جمهوری اسلامی کرده گفتمان هایی که سبب انشقاق و ناامیدی می شود را با استفاده از تریبون هایی که در دست داریم، پررنگ کنیم.

وی با تأکید بر اینکه خنثی سازی برنامه های دشمن تنها با همکاری مردم قابل انجام است، افزود: برنامه های پدافند غیرعامل باید مردم محور باشد و دستگاه های اجرایی بخشی از توان خود را با کمک مردم در این عرصه حضور و بروز دهند.

وی با بیان اینکه باید حضور مردم و به خصوص جوانان در این بخش و به خصوص تهدیدات سایبری پررنگ ببینیم، عنوان داشت: مقابله با جنگ نرم دشمن نیازمند این است که ما نیز به روش های جدید پای کار باشیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری ۵۰۰ برنامه در هفته پدافند غیرعامل، بیان داشت: این تعداد از نظر کمی عدد قابل توجهی است هرچند هنوز ۳۰ دستگاه برنامه های خود را اعلام نکرده اند.

خوش خبر اضافه کرد: باید این دستگاه ها به مردم معرفی شود و افکار عمومی متوجه باشند در چه سطحی به این مقوله توجه می کنیم.

وی بر لزوم محتوا سازی در برنامه ها تأکید کرد و گفت: اگر محتوای برنامه ها مبتنی بر شرایط زمانی و نوع تهدیدات نباشد شاید اثربخشی مناسب را نداشته باشد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: اگر چند برنامه با محتوا در طول سال داشته باشیم بهتر از این است که ۱۰۰ برنامه بدون محتوا اجرا کنیم.

کد خبر 4748413

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی پدافند غیرعامل اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شیراز شهرکرد بیرجند استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران

نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی به عنوان عضو‌های اصلی معرفی شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه هیئت نظارت بر انتخابات روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.

در این جلسه مدارک مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه فقط دو کاندیدا واجد شرایط بودند، بدون انتخابات کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی، عضو‌های اصلی دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۳ انتخاب شدند.

چنانچه مدیرمسئولی طبق تبصره ۱ ماده ۱۱ شیوه نامه انتخابات اعتراض دارد، می‌توانند تا روز شنبه اول اردیبهشت ماه به همراه مستندات به دبیرخانه کمیته ناظر بر نشریات مراجعه کند.

محمدصادق رهبانی (مدیرمسئول نشریه تاغ) و محمدآراد زندیه (مدیرمسئول نشریه مراقبت) به عنوان نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران منتخب شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام سه ریز پرنده در اصفهان
  • جزئیات صدای انفجار در اصفهان | کار اسرائیل بود؟
  • اصفهان در امنیت کامل است؛ انهدام سه ریز پرنده توسط پدافند غیرعامل
  • جزئیات جدید از انفجارها در آسمان اصفهان/ خبرگزاری مهر: سه ریزپرنده در آسمان اصفهان منهدم شد
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • بانک رفاه کارگران دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد