Web Analytics Made Easy - Statcounter

 درخواست شرکت مس آذربایجان از زیرمجموعه‌های شرکت ملی مس ایران برای معافیت مالیاتی احداث جاده دو بانده خواجه - ورزقان در کمیسیون اقتصاد دولت به تصویب رسید.

بر همین اساس در جلسه این هفته کمیسیون اقتصاد به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی، با موافقت اعضای کمیسیون هزینه‌های شرکت ملی صنایع ایران (مجتمع مس سونگون) در احداث جاده دو بانده خواجه به ورزقان با تایید سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداری آذربایجان شرقی در اجرای ماده ۱۴۷ قانون مالیات‌های مستقیم به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس احداث جاده دو بانده خواجه به ورزقان در استان آذربایجان شرقی که جزو پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی و مهم استان است با مشارکت شرکت مس آذربایجان که یک شرکت خصوصی‌سازی شده، با مبلغ دو هزار میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی این شرکت و با نظارت مستقیم اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی آغاز شده است.

 

 

منبع:پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هیات دولت کمیسیون اقتصاد معافیت مالیاتی مجتمع مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی

 رسالی احدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی با اشاره به عملکرد ۵ ساله شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در مبارزه با استخراج غیرمجاز رمز ارز اظهار کرد: کارشناسان این شرکت با شیوه‌ها و بررسی‌های فنی و غیرفنی در شهرستان‌های حوزه فعالیت خود توانستند حدود ۶ هزار دستگاه تولید رمز ارز غیرمجاز را شناسایی، کشف و ضبط کنند.

وی افزود: تولید غیرمجاز رمز ارز در هر بخشی به ویژه در بخش صنعتی و خانگی به عنوان یک تهدید برای شبکه برق محسوب شده و ما برای مقابله با این تهدید نیاز به همکاری ارزشمند آحاد جامعه داریم تا در تامین مطمئن انرژی برق شهروندان عزیز کمک حال خادمان خود در صنعت برق و به ویژه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی باشیم.

رسالی احدی با اشاره به رسیدگی ویژه و سریع مراجع قضایی استان و شهرستان‌ها به پرونده‌های این پدیده غیرقانونی و خدمات نیرو‌های انتظامی و امنیتی استان در کشف و مبارزه با استخراج رمز ارز غیرمجاز ادامه داد: این تعداد ماینر از ۵۳۰ نقطه استان شامل شهرها، روستا‌ها و واحد‌های خدماتی و تولیدی کشف شده و با تشکیل صد‌ها پرونده تحویل مقامات محترم قضایی استان در شهرستان‌های مختلف تحت پوشش شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدام این شرکت در شناسایی دستگاه‌های غیرمجاز ماینر گفت: کارشناسان این شرکت در فروردین ماه امسال تعداد چهار دستگاه در روستای درویش بقال شهرستان شبستر، تعداد چهار دستگاه در بخش کشکسرای مرند و تعداد ۲ دستگاه در شهرستان مراغه را کشف و ضبط کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • هدفمندی معافیت‌های مالیاتی با سقف گذاری معافیت‌ها
  • تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • توضیحات طغیانی درباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • توضیحات طغیانی دررباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • آخرین وضعیت احداث کمپ فرهنگی ورزشی شهرستان ورزقان
  • طرح تولید مس کاتد در آذربایجان شرقی