Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع جوان بیشترین تعداد پاس گل توسط یک مدافع را فصل پیش به نام خود ثبت کرد.

طرفداری- نام ترنت الکساندر آرنولد، مدافع کناری باشگاه لیورپول در نهایت به صورت رسمی در کتاب رکوردهای گینس سال 2020 ثبت شد.

مدافع 21 ساله فصل پیش 12 پاس گل به نام خود در یک فصل ثبت کرد تا بیشترین تعداد پاس گل به عنوان یک مدافع را به نام خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این رکورد پاس گل توسط یک مدافع در لیگ برتر توسط لیتون بینز، مدافع فعلی و اندی هینچلیف، مدافع سابق اورتون بود.

به نقل از دیلی میرر، مدافع جوان در خصوص این مسئله بیان کرد:

این یک افتخار بزرگ است. همیشه می خواستم با ایجاد موقعیت و دادن پاس گل به تیمم کمک کنم. این به بقیه پسران بستگی دارد که توپ ها را به گل تبدیل کنند زیرا فوتبال یک بازی تیمی بوده و بدون گلزنی بقیه، این رکورد برای من ممکن نمی شد. اکنون من و خانواده ام بسیار بابت این امر مفتخریم و امیدوارم در سال های آینده نیز به این شکل به تیمم کمک کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب

پیروزی دیشب بر بارسلونا، رکورد بی‌سابقه رئال مادرید در ۸۸ سال قبل را تکرار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در ال‌کلاسیکوی ۱۸۸ رکورد پیروزی متوالی رئال، و همچنین باخت پیاپی بارسلونا شکسته شد.

رئال مادرید شب گذشته موفق شد با سناریوی مشابه ال‌کلاسیکوی برگشت را هم در سانتیاگو برنابئو با برد پشت سر بگذارد و فاصله با بارسا را به ۱۱ امتیاز افزایش دهد. حالا رئال تنها ۷ امتیاز از شش بازی باقیمانده برای فتح لالیگا نیاز دارد که کار ساده‌ای است.

به آمار جالبی که این بازی برجا گذاشته، نگاه کنید:

رئال مادرید برای اولین‌بار در ۸۸ سال اخیر، بارسلونا را در سه بازی متوالی در طول یک فصل شکست داد. آخرین‌باری که کهکشانی‌ها چنین رکوردی را به ثبت رسانده بودند، به فصل ۳۶-۱۹۳۵ بازمی‌گردد که در ۳ تقابل متوالی با بلوگرانا (با نتایج ۳-۰، ۳-۰ و ۲-۱) پیروز شدند. رئال مادرید در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به ترتیب با نتایج ۲-۱، ۴-۱ و ۳-۲ از سد آبی‌واناری‌ها گذشت.  

همچنین جود بلینگام به اولین بازیکن فصل اولی رئال مادرید پس از فن‌نیستلروی تبدیل شد که رفت و برگشت در ال کلاسیکو گل می‌زند. دو بازی، سه گل و دو پیروزی نتیجه عملکرد خیره کننده اوست. بلینگام اکنون با یک سال بازی، به رکورد سه گل زیدان در ال‌کلاسیکو رسیده است؟!

ضمنا ژاوی هم به دومین سرمربی تاریخ ال‌کلاسیکو تبدیل شد که ۴ بازی رسمی متوالی مقابل رئال مادرید را با شکست پشت سر می‌گذارد.  

دیگر خبرها

  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • رکوردهای حمله ایران به اسرائیل + موشن گرافیک
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب