Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه این روز‌ها بار‌ها بحث استعفای او به گوش می‌رسد گفت: بحث استعفای من شایعه است و تکذیب می‌کنم. نمی‌دانم چرا در هر برهه زمانی که استقلال نیاز به آرامش داشته و در کوران مسابقات قرار دارد بحث استعفای من مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسات اخیری که در وزارت ورزش و جوانان هم داشتم، بحث استعفایی در کار نبوده و با تمام توان و در کنار دیگر اعضای هیأت مدیره به فکر حل مشکلات باشگاه هستیم.

او درباره جذب بازیکن جدید برای تیم بیان کرد: با توجه به خواسته استراماچونی به دنبال بررسی گزینه‌های مد نظر بوده و در کمترین زمان جذب یک بازیکن را در دستور کار قرار می‌دهیم تا مشکلی بوجود نیاید.

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: استقلال فردا پنجشنبه در بازی مهمی به میدان می‌رود و تمامی تلاشمان بر این است تا در جام حذفی بدرخشیم و بتوانیم موفق باشیم. همچنین در بازی‌های لیگ به دنبال کسب امتیاز خواهیم بود تا با بازگشت به جمع مدعیان جایگاه استقلال را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: ۲ طلبکار مقابل درب باشگاه استقلال

انتهای پیام/

اظهارات فتحی درباره جایگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان

تیم فوتبال گل‌گهر با پنج غایب برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گل‌گهر سیرجان در حالی این هفته میزبان استقلال خوزستان است که پنج بازیکن خود را در اختیار ندارد.

عصبانیت اوزونیدیس پس از شکست گل‌گهر: ما را مسخره کردند

 

نوید عاشوری وینگر تأثیرگذار گل‌گهر با مصدومیت از ناحیه رباط داخلی مواجه شده است و تا پایان بازی‌های این فصل غایب خواهد بود.

مسیح زاهدی، احمد زنده‌روح و علیرضا آرتا هم سه مصدوم دیگر مس هستند که این بازی را از دست خواهند داد. این در حالی است که روبرتو تورس هم محروم است و نمی‌تواند تیمش را در بازی با استقلال خوزستان همراهی کند.

گفتنی است، دیدار گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر از ساعت 17:45 روز پنجشنبه 30 فروردین در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال