Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@23:54:01 GMT

بارندگی اخیر ۴۰ میلیارد ریال به چالوس خسارت زد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۱۶۱۸

بارندگی اخیر ۴۰ میلیارد ریال به چالوس خسارت زد

حمید محمدی فیروز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خسارت وارد شده را مربوط به زیر ساخت‌های کشاورزی، مسکن و راه روستایی، تاسیسات امور آب و منازل و باغات مردم اعلام کرد.

وی افزود : بارندگی شدید اوایل هفته جاری موجب آبگرفتگی ۱۵ واحد مسکونی در روستاهای خرمنه سفلی و تجن کلا سفلی و همچنین آبگرفتگی جاده اصلی روستای تازه آباد و خرمنه سفلی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار چالوس گفت: بارندگی جاده درون روستایی نجارکلا به همراه دیوار حفاظتی در حال احداث نهر بین روستاهای عربخیل و تجن کلا سفلی را که توسط امور آب برای تثبیت بستر رودخانه در این روستا در حال احداث بود ، تخریب کرد.

 بر اساس گزارش های ایستگاه های هواشناسی مازندران از زمان نفوذ سامانه بارشی از عصر شنبه ۲۰ مهر تا پایان روز یکشنبه ۲۱ مهر بیش از  یکصد میلی متر در نوشهر به ثبت رسیده است.

بارندگی شدید ۱۳ فرودین ماه امسال نیز به همراه طغیان رودخانه ها چالوس و سردآبرود موجب جاری شدن سیلاب در منطقه و خسارت به بخش هایی از این شهرستان شده بود.

شهرستان چالوس با جمعیت ‎ ۱۱۶هزار نفر دارای بیش از ‎ ۱۰۰روستا است.

/۱۲۹۵/ ۱۶۰۲/۱۶۵۴


 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است

رضا فلاح با اشاره به بارش شدید در جنوب استان کرمان گفت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مجروح یا کشته‌ای براثر جاری شدن سیل نداشتیم.

وی افزود: یک خودرو در منوجان گرفتار سیلاب شده بود که سریعا مردم محلی سرنشینان این خودرو را نجات داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر این جمعیت برای امداد رسانی حوادث ناشی از بارندگی ها در نقاط مختلف استان خبر داد

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ دستگاه خودروی وانت، کمک دار و امدادی در جنوب این استان مستقرشده اند، تصریح کرد: بالگرد امداد هوایی هلال احمر نیز در فرودگاه جیرفت مستقر شده تا در صورت نیاز و مساعد شدن شرایط جوی بتوان از آن استفاده کرد.

فلاح با بیان اینکه شدت بارندگی در منطقه کروچان زیاد است، تصریح کرد: یک مدرسه در منوجان برای زمان بحران آماده کرده‌ایم و همه انبارهای هلال احمر در جنوب استان کرمان تکمیل هستند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۵ هزار میلیاردی به بخش کشاورزی کنارک براثر بارندگی دو روز اخیر
  • بارندگی اخیر بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی کنارک خسارت زد
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال وبختیاری
  • خسارت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به استان
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری