Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی مجلس خبرگان رهبری، در پی دستگیری یکی از عناصر خود فروخته و از عناصر ضد انقلاب،   آیت الله «احمد جنتی» رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی این موفقیت‌ سپاه پاسداران را تبریک گفت.
در متن پیام آیت‌الله جنتی آمده است: «موفقیت فرزندان عزیزم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه سربازان این نهاد مردمی مخصوصاً دلیرمردان سازمان اطلاعات سپاه، تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت های بیشتر در شکستن هیمنه ضدانقلاب و معاندین را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمن و ایادی داخلی آنان بدانند که جوانان ایثارگر انقلاب اسلامی هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد که منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت مردم انقلابی کشور اسلامی ایران به خطر بیفتد.»

در ادامه پیام آمده است: «سابقه درخشان این نهاد و ایثارگری‌های آنان در استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران، گواهی است روشن بر توانایی‌های همراه با اخلاص آنان در مجازات دشمنان قسم خورده آن. امیدواریم شناسایی و مجازات همراهان و همکاران داخلی این عنصر شیطان صفت و تیم جنایتکار او بتواند درسی باشد برای دیگر عناصر خودفروخته تا قبل از آنکه دیر شود به آغوش ملت بزرگ ایران برگردند.»
رئیس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد:« عملیات دقیق عزیزانم در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری یک عنصر خودفروخته و از سرشاخه‌های ضدانقلاب، علی رغم حمایت و حفاظت سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.»

ایت الله جنتی تصریح کرد: «اینجانب ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت بزرگ ایران تأکید می نمایم مجازات عوامل این شبکه ضدمردمی، مطالبه‌ای است همگانی که باید هرچه سریع‌تر انجام شود.»

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه در بیانیه ای از دستگیری "روح الله زم" سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب "آمدنیوز" در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روح الله زم احمد جنتی مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فقط ۷۰ روز از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود که به فرمان امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی برگرفته از جنس مردم تاسیس شد.


سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه پاسداران باید برای بحران‌هایی که برای کشور و مردم به وجود می‌آید، همیشه مهیا و آماده باشد.


پاسداران خدمت به خلق خدا را سرلوحه کار‌های خود قرار داده اند، از جبهه‌های جنگ و نبرد حق علیه باطل تا جبهه‌های سازندگی.


حجت الاسلام رستگار، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان می‌گوید: سپاه پاسداران الگوی ولایتمداری، سربازی و خدمتگزاری برای مردم و جامعه اسلامی و انقلابی است.


گروه‌های جهادی دست در دست هم پای کار محرومیت زدایی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب استان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی