Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:49:10 GMT

گرانی نان در یزد تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۱۷۷۱

گرانی نان در یزد تکذیب شد

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزایش قیمت نان در این استان را تکذیب کرد و گفت: هر گونه تغییر قیمت خودسرانه نان تخلف محسوب می‌شود و به شدت با آن برخورد خواهد شد.

«علی افشارپور» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با تکذیب شایعاتی که این روزها در یزد در مورد افزایش قیمت نان دهان به دهان می‌شود، اظهار کرد: هرچند موضوع تغییرات قیمت نان در جلسات متعدد مورد بحث و تبادل نظر بین مسئولان استان قرار گرفته ولی هنوز هیچ تغییری به تصویب نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که هر گونه تغییری در قیمت نان در اسرع وقت به اطلاع مردم استان خواهد رسید، تاکید کرد: هر گونه تغییر خودسرانه‌ی قیمت نان در یزد قبل از اعلام رسمی مسئولان مربوطه در استان، تخلف محسوب می‎شود و با نانوایان متخلف در این رابطه به شدت برخورد می‌شود.

وی در ادامه میزان کاهش قیمت گوشت گوسفند در استان را تنها 2000 تومانی اعلام کرد و گفت: قیمت گوشت گوسفند در استان به علت عرضه بیشتر دام در کشور و با احتساب سود قصاب، 2000 تومان کاهش یافته و اکنون در یزد هر کیلو 96 هزار تومان است.

معاون سازمان صمت استان به ثبات قیمت گوشت مرغ در بازار استان اشاره و بیان کرد: هر کیلوگرم گوشت مرغ در استان به نرخ 12 هزار و 900 تومان عرضه می‌شود و خوشبختانه کمبودی نیز در این مورد این کالا نداریم.

افشارپور در پایان نیز یاداور شد: عرضه هر کدام از کالاهای فوق با قیمت‌های بیشتر از سوی واحدهای عرضه‌کننده تخلف تعزیراتی است و شهروندان می‌توانند مراتب را با شماره تلفن 124 جهت رسیدگی و برخورد با متخلفان گزارش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی افزایش قیمت نان قیمت گوشت قرمز گوشت مرغ سازمان صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ، امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ شامل ران مرغ، مرغ زنده، مرغ بدون استخوان، فیله مرغ، پا مرغ، مرغ کشتار روز، ران مرغ با پوست و مرغ سبز اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت مرغ سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • قیمت فیله مرغ ۱۰۲ هزار تومان شد!
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق؛ برخورد‌ها تشدید خواهد شد
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • علت ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ | هشدار جدی به عرضه کنندگان آیفون قاچاق
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • قیمت گوشت مرغ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳