Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مسعود برازنده سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و با کمک خیرین شهرستان بیش از ۶۰ بسته لوازم التحریر به ارزش مالی بیش از ۵۰ میلیون ریال تهیه و در بین دانش آموزان مناطق مختلف شهرستان توزیع شد.
او ادامه داد: این لوازم تحریر شامل، کیف، دفتر، نوشت افزار و همچنین تعدادی کفش و لباس بود که با کمک نقدی و غیرنقدی خیرین شهرستان به جمعیت هلال احمر تهیه و بعد از بسته بندی توسط اعضا واحد داوطلبان شعبه در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  انتهای پیام//ح.خ     کمک به دانش آموزان نیازمند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه گفت: جسد پیرمردی ۷۰ ساله‌ای که در کوهستان های هرسین مفقود شده بود، پس از گذشت یک هفته در رودخانه‌ای در بخش سرفیروزآباد کرمانشاه کشف شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کرمانشاه، «محمدباقر محمدی» شامگاه یکشنبه اظهار کرد: پس از اعلام مفقود شدن یک پیرمرد ۷۰ ساله در کوه‌های روستا سرآسیاب هرسین، عملیات جست‌و جو و نجات، با اعزام یک تیم تخصصی از پایگاه امداد و نجات هلال احمر شهرستان هرسین و افراد محلی آغاز شد.

وی گفت: بعد از گذشت یک هفته و جستجوهای مکرر طی تماس تلفنی نیرو های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC استان کرمانشاه اعلام شد که فردی که چندی پیش مفقود شده بود در آب غرق شده است.
محمدی یادآور شد: بعد از پیدا شدن جسد توسط خانواده، به علت صعب‌العبور و کوهستانی بودن منطقه نیاز پشتیبانی تیم هلال احمر داشته که پس از هماهنگی های لازمه با نیروی انتظامی تیم واکنش سریع ستاد جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه به محل مورد نظر اعزام و پس از دسترسی به متوفی، وی را به منطقه امن انتقال و تحویل عوامل قضایی حاضر در محل دادند.

شهرستان هرسین در فاصله ۴۴ کیلومتری جنوب‌شرق کرمانشاه قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: غرق شدن کودک 7 ساله در دریا/ سرنوشت غم انگیز دو برادر غرق شدن 3 نفر در سد ‌دویریج ایلام

دیگر خبرها

  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • کمک بلاعوض ۴۵۰ میلیون تومانی جمعیت هلال احمر بردسکن به بیماران نیازمند
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد
  • توزیع بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس