Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خبرگزاری کشور سوئد از جایزه یک عمر دستاورد هنری برای یک ایرانی خبر داد. در متن این خبر آمده است: «پیمان معادی که شروع درخشش بین‌المللی بزرگ خود را در سال ۲۰۱۱ با بازی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» ساخته‌ اصغر فرهادی به دست آورد، به دلیل ویژگی منحصربه‌فرد او در حضور بر پرده‌ سینما و عبور از تعصبات و مرزها امسال طی مراسم ویژه‌ای مهمترین جایزه این رویداد هنری، جایزه‌ اسب برنزی را در نمایش اول نوردیک و مراسم فرش قرمز برای نمایش فیلم «متری شیش‌ونیم» (۲۰۱۹) دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 در ادامه این خبر آمده است:«انگیزه‌های زیادی برای ارائه جایزه امسال دستاورد استکهلم به پیمان معادی است؛ بازیگری ایرانی با جذابیت عمومی و نقش‌آفرینی‌هایی در حد و کلاس جهانی است که به سینمای تراز اول غنا بخشیده‌اند. او با برداشت‌های نیرومند و بابصیرتش از نقش‌ها، دریچه‌ای را برای مخاطب می‌گشاید تا از پرده‌ بزرگ سینما فراتر برود و تعصبات و مرزها را درنوردد. این نخستین‌بار است که جایزه‌ مهم اسب برنزی به بازیگری خارج از اروپا و ایالات متحده‌ آمریکا اهدا می‌شود. امروز پیمان معادی یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین ستارگان سینمای ایران است. حرفه‌ بازیگری او به‌واقع در فیلم‌های «درباره‌ی الی» (۲۰۰۹) و «جدایی نادر از سیمین» (۲۰۱۱) ساخته‌ اصغر فرهادی (برنده‌ جایزه‌ بینش‌وری استکهلم ۲۰۱۸) به اوج رسید. معادی همچنین در چند فیلم آمریکایی هم ظاهر شده است، از جمله فیلم «کمپ ایکس‌ری» (۲۰۱۴) در کنار کریستن استوارت، فیلمی که در سال ۲۰۱۴ در جشنواره‌ بین‌المللی فیلم استکهلم به نمایش درآمد.

جایزه‌ یک عمر دستاورد استکهلم به افتخار یک فرد و برای قدردانی از او به دلیل ادای سهم به دنیای فیلم اهدا می‌شود. قبل از پیمان معادی افرادی مثل دیوید لینچ، اولیور استون، سوزان ساراندون، لورن باکال، کلر دنیس، مایک لی و فرانسیس فورد کاپولا این جایزه را دریافت کرده اند.»

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1311314

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران پیمان معادی جشنواره های سینمایی متری شیش و نیم ترکیه سوریه اربعین تیم ملی فوتبال ایران کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا پیاده روی اربعین استان لرستان انتخابی جام جهانی 2022 دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خبری و رونمایی از، پوستر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت در سالن مرحومه صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سعید لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی، احمد نوری رییس این جایزه و رییس حوزه هنری اصفهان و حبیب احمدزاده دبیر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی در سالن مرحومه صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی همراه است.

نشست خبری مورد اشاره فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۳ در سالن مرحومه صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.

کد خبر 6085335 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • فیلم| سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟ | ویدئو
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • (ویدئو) سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری