Web Analytics Made Easy - Statcounter

روشن به صحبت های شفر واکنش نشان داد.

طرفداری- پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های اخیر شفر اعلام کرد که این‌قدر بدبخت شده‌ایم که یکی مثل او درباره ایران حرف بزند؟

روزنامه خبرورزشی نوشت:

وینفرد شفر، سرمربی سابق استقلال چند روز قبل در گفت‌وگو با یکی از سایت‌های آلمانی فوتبال ایران را سیاسی خواند و کلاً حرف‌‎هایی زد که از آن تعبیر حرف‌های «ضدایرانی» شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به این اظهارات با خبرورزشی به گفت‌وگو نشست.

آقای شفر چه کارهایی کرد؟

روزی که داشتند شفر را می‌آوردند من گفتم این آقا در فوتبال درآمدزایی می‌کند، او را نیاورید. شفر در دبی پیش ما بود. گفتم نکنید این کار را ولی به حرف ما گوش نکردند او را آوردند. همه مردم دیدند که آقای شفر چه کارهایی در استقلال کرد. شفر با دلال‌ها کار می‌کرد. من نمی‌خواهم اسم بعضی دوستان را بیاورم. به نظرم مقصر کسانی هستند که این آدم را به استقلال آوردند. آن‌ها باید جوابگو باشند.

پاپکورن آلمانی!

قبل از فتحی شفر آمد. باید مدیر قبلی استقلال جواب بدهد. مملکت ما یک‌سری قوانینی دارد. ما هم داریم با این قوانین زندگی می‌کنیم. حالا یک پاپکورن آلمانی می‌آید و این حرف‌ها را می‌زند؟ مقصر کسانی هستند که این شفر را در ایران ساپورت کردند. باید بروند یقه کسانی را بگیرند که شفر را آوردند. پول‌ها را خوردند و بردند و خلاصه به ریش ما خندیدند.

یقه آن‌ها را بگیرند

من قشنگ می‌دانم داستان چیست. یک شرکت تبلیغاتی در دبی هست، چهره‌های از رده خارج را دعوت می‌کند. یک‌سری از آن‌ها هم یک بار تحت عنوان ستاره‌ها به ایران آمدند و بازی کردند. این شرکت به آن‌ها می‌گویند کجا بروند و کجا کار کنند. شفر هم با این شرکت کار می‌کند. آن وقت آن ساشا را هم به استقلال انداختند. دیدید این بچه چه کارها در استقلال کرد؟ آقای شفر اگر فوتبال ایران سیاسی نبود شما جرأت داشتی پسرت را در استقلال وارد کنی؟ قرارداد پسر تو از معروف‌ترین مربیان ما بیشتر بود. به خدا باید بروند و یقه کسانی را بگیرند که این شفر و پسرش را آوردند که این‌طور پول ایران را ببرند و آخر سر علیه ما در سایت‌هایشان حرف بزنند.

این‌قدر بدبخت شده‌ایم؟

ایشان نزدیک به ۱۰ ماه در الاهلی بود. جرأت کفتر بازی و شال تکان دادن و این‌طور چیزها نداشت. اصلاً جرات نداشت با دلال‌ها کار کند. البته آن وقت‌ها هنوز از رده خارج نشده بود. وقتی به استقلال آمد که از رده خارج شده بود. تا الان که یک‌سری امثال شفر آمدند حداقل از این به بعد اجازه ندهیم این‌طور آدم‌ها وارد ایران شوند و کار کنند. طرف می‌آید این‌جا پولش را می‌گیرد و همه چیز خوب است. تا پایش را از ایران بیرون می‌گذارد، ایران می‌شود کشور بده. دیگر این‌قدر بدبخت شده‌ایم که یکی مثل شفر بیاید درباره مملکت ما حرف بزند؟ این همه پول گرفت و برد.

مدیر محروم شده

مدیری شفر را آورد که ۵ سال از حضور در فوتبال محروم شده و باید ۵۰میلیون تومان پرداخت کند. من نمی‌دانم چرا چنین مدیری باید برای استقلال انتخاب شود. طرف می‌رود یکی مثل شفر را می‌آورد. چقدر استقلال ضرر مالی کرد؟!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)

به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم‌های شباب الاهلی و النصر در حالی برگزار می‌شود که تیم النصر در شروع بازی موفق شد یک گل به ثمر برساند که از سوی داور رد شد اما در ادامه آبی‌ها توانستند روی یک ارسال از سمت چپ دروازه حریف را باز کنند و از شباب الاهلی پیش بیفتند.

این پایان کار نبود و تنها سه دقیقه بعد در دقیقه 12 روی یک پرتاب اوت، هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی موفق شد با یک شلیک غافلگیرکننده و دور از انتظار دروازه حریف را باز و گل خورده را جبران کند.

ویدئو: 330249

در این صحنه پرتاب اون از سمت چپ انجام شد و در حالی به عزت‌اللهی رسید که کمتر کسی تصور می‌کرد او از این نقطه اقدام به شوت‌زنی کند اما ستاره ملیپوش تیم ایران با شوت دیدنی دروازه حریف را فرو ریخت.

سعید عزت شوت خود را سرضرب و استثنایی به سمت دروازه حریف زد و توپ را در گوشه دروازه امیرمحمد شمبیه قرار داد تا یکی از زیباترین گل‌های این فصل لیگ امارات را به نام خود بزند.

عزت‌اللهی که در این بازی نمایش خوبی را ارائه کرده است، بعد از این گل، انگشت خود را روی دهانش گذاشت تا خوشحالی جنجالی را انجام دهد و احتمالا هواداران النصر را به سکوت فرا بخواند.

نکته جالب اینکه سعید در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند اما به شکلی جالب روی گل‌های تیمش اثرگذار بوده و توانسته خود را به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیمش مطرح کند.

دیگر خبرها

  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • حسن روشن: استقلال و پرسپولیس هیچ وقت واگذار نمی شوند (فیلم)
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • شمس الواعظین: ایران در زمین نتانیاهو بازی نکند
  • انریکه: سینیور امباپه خودش حرف بزند!
  • اظهارات جدید شهردار پاریس درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴