Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  غلامعلی حیدری معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان گفت: همه استان‌ها باید یک طرح جامع پدافند غیر عامل داشته باشند و در این جلسه مصوب می‌شود که این طرح ظرف یک ماه آینده در قزوین به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری بر ایجاد برق اضطراری تاکید کرد و گفت: این موضوع در همه زیر ساخت‌ها نقش اساسی دارد.

او در ادامه بر آموز ش کارشناسان و اجرای رزمایش در دستگاه‌های اجرایی و همچنین خود اتکایی استان در زیمنه ذخیره سازی تاکید کرد.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل گفت: همچنین باید همه دستگاه‌ها بخشی از اعتبارات خود را به موضوع پدافند غیر عامل اختصاص دهند.

حیدری افزود: آمریکا و هم پیمانش در ۵ عرصه سیاسی، امنیتی، اقتصادی، نظامی و سایبری اراده مردم ایران را هدف قرار داده اند و به نوعی جنگ اراده‌ها راه انداخته اند.

او اضافه کرد: آن‌ها در جنگ اقتصادی مدرن‌ترین تحریم را علیه ما به کار بردند و از دلار به عنوان سلاح جنگی استفاده کردند.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل گفت: گفت: وزارت خزانه داری آمریکا که یک کار غیر منظمی است، ۳ قرارگاه تاکتیکی از لحاظ اقتصادی راه انداخته و به دنبال این است که کالا‌هایی که ما به دنبال آن هستیم را رصد و در جنگ اقتصادی بر روی آن تمرکز کند.

حیدری افزود: با همه فعالیت‌ها و نقشه‌هایی دشمنان، با تلاش مسئولان بهخ یک ثبات نسبی در اقتصاد دست پیدا کرده ایم.

او اضافه کرد: دشمنان در عرصه امنیتی هم همه گروه‌های ضدانقلاب را در فضا‌های اجتماعی و سایبری علیه ایران به کار گرفتند که رد این زمینه امسال وزارت اطلاعات با ۵۰ گروه تروریستی درگیر شد.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل گفت: آن‌ها می‌خواستند تخریب سایبری انجام بدهند که ناکام ماندند و وزرارت اطلاعات با آن‌ها برخورد کرد.

حیدری افزود: دشمن در بخش نظامی هم به دنبال ترساندن مردم توسط افرادی همچون ریگی است که در این بخش هم حرفی برای گفتن ندارد و مجبور به عقب نشینی است.

او اضافه کرد: ایران با ساخت پهبادی با ۶۰ هزار پا قادر به مقابله با پرندگان آنهاست و آن‌ها اگر بخواهند در مقابل ساخته‌های بایستند باید پهبادی با ۱۰۰ هزار پا بسازند.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل گفت: توان نظامی واشراف اطلاعاتی ما سبب عقب نشینی دشمن، بازدارندگی در جنگ و تغییر دیپلماسی دشمن با ما شده است.

حیدری اضافه کرد: در عرصه سیاسی هم آمریکا با یک بد عهدی، ماموریت را به اروپایی‌ها داد تا خواسته‌های خود را به ایران تحمیل کنند بدون اینکه هیچ گونه امتیازی بدند.

او اضافه کرد:، اما با اقدام ارزشمند شورای ملی امنیت نردبان برجام برعکس شد و گفته شد که اگر به تعهدات خود عمل نکنند ایران به تعهدات خود عمل نخواهد کرد.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل گفت: این موضوع باعث شد تا آنان نخست وزیر ژاپن، وزیر خارجه آلمان و رییس جمهور فرانه را بریا مذاکره به ایران بفرستند حالا در این موقعیت این بودیم که بریا آن‌ها وقت نداشتیم.

حیدری افزود: این اوج اقتدار ایران به برکت خون شهدا به دست آمده است.

حیدری افزود: در موضوع پدافند غیر عامل دشمن به دنبال این است که بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد کند در این زمینه آمادگی ما یک بازدارندگی است که از جنگ و خسارت‌های آن پیشگیری می‌کند.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل گفت: میان برترین کار دشمن این است که بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد کند و این شکاف بانبود زیر ساخت‌هایی که نارضایتی مردم را به همراه دارد ایجاد خواهد شد.
او اضافه کرد: اگر زیر ساخت‌های ما آماده باشد ما کمتر در‌ای زمینه آسیب خواهیم دید

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل گفت: در بحث انتخابات حضور حداکثر مردم نقشه‌های شوم دشمن خنثی می‌کند و این حضور بستگی به عملکرد ما دارد.

 

تکمیل می‌شود .....

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ شهید سپهبد محمدولی قرنی سوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ توسط گروهک تروریستی فرقان به شهادت رسید و  اولین فرمانده شهید ارتشی ترور بود .

با دستور حضرت امام خمینی (ره) ، شهید قرنی به عنوان نخستین فرد نظامی به عضویت شورای انقلاب درآمد  و رئیس ستاد ارتش انقلاب   شد

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این مراسم گفت : شهید قرنی همواره تاکید داشت اگر ارتش ملی را به هر وسیله تضعیف کنند، استقلال ملی و تمامیت ارضی کشور به خطر می‌افتد و این شهید در پی این بود که دشمنان کشور نتوانند کوچک‌ترین لطمه‌ای به ایران وارد کنند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • ضرورت تکمیل جاده شلمزار، ناغان به کارون۴
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران