Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا زارعی می‌گوید که پزشکان آرمان غیاثی ابراز امیدواری کرده‌اند در صورت تداوم وضعیت فعلی، او تا هفته بعد به بخش منتقل می شود.

رئیس فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی در گفتگو با ایسنا، در باره وضعیت جسمانی آرمان غیاثی کودک سنگنورد حادثه دیده، گفت: روز گذشته در خصوص وضعیت جسمانی آرمان گفتگویی با مسئولان بیمارستان داشتم و فهمیدم که او به هوش آمده و سطح هوشیاری او به مقدار قابل توجهی بالا رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکان ابراز امیدواری کردند که اگر همینطوری وضعیت او ثبات داشته باشد هفته آینده به بخش می رود. در کل وضعیت جسمانی او خوب و امیدوار کننده است.

رئیس فدراسیون کوه نوردی در خصوص تاخیر در اعلام نهایی نتایج کمیته فنی در خصوص مقصر حادثه، اظهار کرد: خطاها توسط فدراسیون و اداره کل ورزش اصفهان اعلام شده است و فدراسیون کوه نوردی گزارشی را به کمیته انضباطی وزارت ورزش ارسال کرده است و قرار است کمیته انضباطی در قالب کمیته انضباطی فدراسیون تشکیل شود.

او افزود: مجموع نظرات کارشناسی بر این است که این حادثه بر اثر قصور داور، سرداور مسابقات، مسئول برگزاری، حمایتچی و باشگاه است. افرادی که در این مسابقه حکم مربی گری داشتند باید برای مشخص کردن وضعیت آنان در کمیته انضباطی فدراسیون و همچنین نظر کارشناسی اداره ورزش بحث شود و بعد در خصوص لغو مدارک مربی گری آنها تصمیم گرفته شود که در صورت لغو، ممکن است حتی تا سه سال اجازه فعالیت از آنها گرفته شود.

زارعی بیان کرد: از وزارت ورزش درخواست کردیم که کمیته انضباطی در اسرع وقت تشکیل شود و ما منتظر دستور وزارت ورزش هستیم تا این کار صورت گیرد.

او در پاسخ به اینکه قرار بود هفته های قبل نتایج نهایی کمیته فنی اعلام شود، پاسخ داد: نتیجه نهایی اعلام این حادثه توسط اداره ورزش صورت گرفته و ابلاغ شده است ولی اداره ورزش اصفهان تا یک حدی می تواند اقداماتی را انجام دهد. چون مدارک مربی گری توسط فدراسیون و وزارت ورزش صادر می شود، اگر قرار باشد این مدارک ابطال شود باید وزارت ورزش هم تصمیم بگیرد. جلسه کمیته فنی اصفهان دو روز قبل به فدراسیون رسید و از وزرات ورزش درخواست کردیم که کمیته انضباطی در فدراسیون جهت بررسی تشکیل شود.

او با بیان اینکه مسابقات بلند و سرطناب نیازی به تشک ندارد گفت: تشک در مسابقات بلند معنا ندارد زیرا حمایت توسط قرقره از بالا خواهد بود و فقط تشک را قرار می‌دهند که اگر از 3 متری سقوطی شکل گرفت اتفاق ناگواری صورت نگیرد ولی در مسیر کوتاه تشک الزامی است. گزارش اولیه  فدراسیون که به وزارت خانه ابلاغ شده است در آن مشخص گردید که شرایط برگزاری مسابقه برای  شرایط سنی کودکان مناسب بوده و مشکلی نداشته است.

او در پایان افزود: خیلی خوشحالم که آرمان توانسته است این مراحل سخت را پشت سر بگذارد و امیدوارم جامعه ورزشی بر اساس قوانین عمل کنند. این باشگاه  حتما نیت خیری داشته اما در مسیر اشتباه قدم گذاشته است و بهتر بود این مسابقه را برگزار نمی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رضا زارعی سقوط سنگنورد 8 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رآی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی این مربی طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • شاخص سرانه سلامت در تهران نسبت به برخی استان‌ها مناسب نیست
  • کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی
  • کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد