Web Analytics Made Easy - Statcounter

درآمد حاصله کریستیانو رونالدو از اینستاگرام، دو برابر میزان درآمد لیونل مسی از این راه است.

طرفداری- کریستیانو رونالدو که اخیرا به رکورد 700 گل در دوران حرفه‌ای رسید، چند هفته پیش گفته بود که می‌خواهد در دنیای تجارت نیز بهترین باشد. آمار منتشر شده از درآمد فوتبالیست‌ها از طریق تبلیغات اینستاگرامی، نشان می‌دهد که رونالدو در زمینه تجارت راه درستی را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش دیلی میل، کریستیانو رونالدو که با داشتن 186 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، بیشترین میزان دنبال‌کننده در این شبکه اجتماعی را دارد، در 12 ماه گذشته توانسته مبلغ 38.2 میلیون پوند (44 میلیون یورو) را از راه تبلیغات اینستاگرامی کسب کند. رونالدو در 12 ماه اخیر، اسپانسر 34 پست تبلیغاتی بوده و بابت هر پست، 900 هزار یورو کسب درآمد داشته است. این درحالی است که لیونل مسی در 12 ماه اخیر، اسپانسر 36 پست اینستاگرامی بوده اما از هر پست تقریبا 600 هزار یورو کسب درآمد داشته است. در واقع مسی از مجموع پست‌های تبلیغاتی، 21.5 میلیون یورو درآمد کسب کرده این رقم، تقریبا نصف میزان درآمد رونالدو از پست‌های اینستاگرامی بوده است. 

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، بیشترین میزان درآمد را از طریق اینستاگرام کسب می‌کنند. پس از رونالدو و مسی، کندال جنر و دیوید بکام، بیشترین میزان درآمد را از طریق اینستاگرام دارند. در میان فوتبالیست‌ها، پس از رونالدو، مسی و بکام، نیمار و زلاتان ابراهیموویچ در رده‌های بعدی بیشترین میزان درآمد از طریق اینستاگرام قرار می‌گیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر ۳۹ ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از ۴۰ گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:« دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

دیگر خبرها

  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به حدود ۵ میلیون دلار رسید
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به ۵ میلیون دلار رسید
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!