Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری زنجان روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: فیلم کوتاه "مشتری" به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری زنجان با موضوع ایثار و فداکاری به نویسندگی و کارگردانی بهزاد شاهین‌پور به تهیه کنندگی حوزه هنری استان زنجان تولید شده است.

امیر نعمتی اضافه کرد: این فیلم به مدت ۱۰۰ ثانیه، محصول کارگاه سینما ۱۰۰ حوزه هنری استان زنجان در سال ۹۷ است که در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه ۱۰۰ در سال ۹۷ نیز در بخش جنبی به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآوری کرد: تدوین و صداگذاری فیلم کوتاه «مشتری» توسط رامین کریمی انجام شد و تصویربرداری آن را امین دیزجی بر عهده داشت.

به گفته این مسئول، محمد حیدری، فرید مهدی‌خانی و مهدی غلام حسنی در فیلم کوتاه "مشتری" به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سومین جشنواره ملی فیلم ایثار با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، انجمن سینمای جوانان ایران، شبکه‌های یک، مستند و آی‌فیلم و معاونت فرهنگی قوه قضاییه برگزار شد.

مراسم اختتامیه سومین جشنواره فیلم ایثار  بیست و دوم مهر امسال  در تالار "ایوان شمس" در ۲ بخش "فیلم های ۱۲۰ ثانیه‌ای" و "فیلم نامه" برگزار شد.

در این دوره در مجموع ۲۸۴ اثر در بخش فیلم و ۴۹۰ اثر در بخش فیلمنامه به دبیرخانه این جشنواره رسیده بود که ۱۰۵ اثر در بخش فیلم و ۱۱۱ اثر در بخش فیلمنامه انتخاب شده و در مرحله نهایی هشت فیلم و  چهار فیلمنامه برگزیده شدند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایثار و شهادت حوزه هنری فیلم کوتاه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است

محسن افشارچی در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، استقلال را مولفه مهم ایران اسلامی برشمرد و گفت: برای داشتن استقلال باید پایه های دفاعی و نظامی را محکم کرد، این راهبرد را قانون اساسی بر عهده رهبری گذاشته است و رهبر معظم انقلاب نیز با درایت و دقت این مهم را محقق کرده اند.

وی ادامه داد: اکنون در حوزه دفاع و هوافضا نیروهای مسلح و ارتش حرف زیادی برای گفتن دارند و اتفاقات بزرگی در این زمینه در کشور رقم خورده است.

افشارچی اظهار داشت: اکنون به برکت رشادت های سپاه و ارتش در حوزه دفاعی هیچ نیازی به هیچ کشوری نداریم.

استاندار زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب مظلومان جهان است، گفت: نظام از همان ابتدا راهبرد خود را تقویت و پشتیبانی از فلسطین قرار داد و رفته رفته با تقویت جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی به نوعی در محاصره قرار گرفت.

افشارچی ادامه داد: امروز اسرائیل در موضع ضعف قرار دارد و در صورت هر تحرکی، ۱۰ برابر پاسخ آن را دریافت خواهد کرد.

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان نیز در این مراسم گفت: با نگاهی به تاریخ انقلاب در می یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

سرهنگ ستاد امیر محمدعلی بیرانوند افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی قدرتمند و مجهز به فناوری های نوین به خودکفایی کامل رسیده و در آمادگی کامل به سر می برد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد با کسانی که با ملت ایران دشمنی دارند، سر ستیز دارند.

بیرانوند تاکید کرد: این عملیات وعده صادق نشان داد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • زنجانی ها منتظر هوای گرم باشند
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند
  • ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد
  • شهیده فائزه رحیمی هنرمندی دلسوز و سرشار از اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود
  • استقبال بالای زنجانی‌های از طرح زندگی با آیه‌ها
  • روزانه ۴۰ هزار زنجانی از اتوبوس استفاده می‌کنند