Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: سازمان عقیدتی سیاسی طی سالیان گذشته علی‌رغم کاستی‌هایی که وجود داشت، تا جایی که در توان داشت سعی کرد با انجام اقدامات فرهنگی، به وظیفه سربازی خود در جهت عینیت بخشیدن به ارتش انقلابی عمل کند. تاریخ انتشار: 12:37 - 24 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۴۰۸

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» در مراسم تجدید میثاق کارکنان و مسئولان عقیدتی سیاسی ارتش با آرمان‌های امام راحل، اظهار کرد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به پیشنهاد مقام معظم رهبری و تصویب امام راحل با هدف تشکیل ارتش معنویت‌محور، دین‌باور و انقلابی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان عقیدتی سیاسی طی سالیان گذشته علی‌رغم کاستی‌هایی که وجود داشت، تا جایی که در توان داشت سعی کرد با انجام اقدامات فرهنگی، به وظیفه سربازی خود در جهت عینیت بخشیدن به ارتش انقلابی عمل کند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: ان‌شاالله در گام دوم انقلاب با پیروی از منویات فرمانده معظم کل قوا، تلاش خواهیم کرد جهاد کبیر فرهنگی خود را بیشتر از گذشته انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدحسنی اربعین عقیدتی سیاسی ارتش امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه و سالگرد شهادت سردار پر افتخار اسلام شهید حجازی بیان کرد: هر کس در مسیر اطاعت الهی قدم بردار خداوند به او عنایات بسیاری خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: با اقدام اخیر سپاه و حمله به سرزمین‌های اشغالی فلسطین تمام جهان به اقتدار ایران پی برد که از سوی سپاه محقق شد.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در تلاش است تا با تجزیه کشورهای بزرگ جهان اسلام بتواند به راحتی آنها کنترل کند و تنها ایران بود که مقابل این اقدام ایستاد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: اقدام دلاورمردانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی بر اساس منشور سازمان ملل متحد و قانونی است.

کد خبر 6084340

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • به زودی شاهد موج استعفای مقامات سیاسی و نظامی اسراییل خواهیم بود
  • امام گفتند امروز، موضوع‌شناسی هم کار فقیه است!
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد