Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد رضا قربانی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: تعمیرات اساسی ۱۳ هزار و ۱۵۶ مورد چرخ و محور واگن امسال در کشور انجام شد که چهار هزار و ۴۲۳ مورد آنها در راه آهن اراک انجام شده است.

وی  خاطر نشان کرد: ۲ هزار و ۶۷۹ مورد تعمیرات اساسی انواع واگن‌های باری امسال در کشور انجام شد که ۶۶۵ مورد این تعمیرات در راه آهن این شهرستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی افزود: ۲۵ درصد تعمیرات اساسی انواع واگن‌های باری کشور امسال در راه آهن اراک انجام شده و این راه آهن در این حوزه رتبه دوم را در کشور به دست آورده است.

وی ادامه داد: تعمیرات اساسی واگن های باری در اراک توسط چهار شرکت تعمیراتی شامل احیا صنعت، احیا صنعت واگن پارس، برفره و فولاد درخشان انجام می شود.

 مدیرکل راه آهن اراک از افزایش فوق العاده ۳۲ رام قطار همزمان با بازگشت زائران اربعین ابا عبدالله الحسین خبر داد و گفت: با توجه به ازدحام زائران در مسیر بازگشت از کربلا این تعداد قطار در مسیر کرمانشاه و خرمشهر پیش بینی شده است.

قربانی افزود: این قطارها در روزهای ۲۵، ۲۶، ۲۷ و ۲۸ مهرماه امسال به صورت فوق العاده وظیفه خدمت رسانی و بازگشت زائران از شهرهای کرمانشاه، همدان و خرمشهر را برعهده دارند.

وی ادامه داد: با احتساب این ظرفیت در مجموع شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با ۹۰۸ رام قطار در ایام اربعین حسینی ( ۱۵ تا ۳۰ مهرماه ) به زائران خدمت رسانی می کند.

حوزه راه آهن اراک شامل ۴۴۱ کیلومتر خطوط ریلی در پنج استان قم, مرکزی, لرستان, همدان و کرمانشاه است که ۲۱ ایستگاه را تحت پوشش دارد.

۱۹۵۵/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد دوم نیروگاه بیستون وارد مدار تولید شد

مسعود میرزاعسگری مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون گفت : واحد دوم این نیروگاه پس از انجام تعمیرات دوره‌ای ۳۰ روزه که با همت پرسنل نیروگاه به انجام رسید، با ظرفیت ۳۲۰ مگاوات راه‌اندازی و به مدار تولید بازگشت. 

وی اظهار کرد: پروژه تعمیرات دوره‌ای واحد دوم نیروگاه بیستون از اسفند سال گذشته با برنامه‌ریزی انجام شده در گروه‌های کاری مشخص آغاز و فعالیت‌ها در زمان‌بندی مناسب به انجام رسید. 

میرزا عسگری با بیان اینکه واحد یک نیروگاه نیز در مدار تولید قرار دارد، گفت: با آمادگی کامل به استقبال پیک تابستان می‌رویم تا برق مطمئن و پایداری را تولید و به هموطنان تقدیم کنیم.

به گفته میرزاعسگری نیروگاه حرارتی بیستون با ظرفیت تولید ۶۴۰ مگاوات، نقش بسزایی در پایداری شبکه سراسری برق، در غرب کشور دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی سازی ۸۵ درصد
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی‌سازی ۸۵ درصد
  • واحد دوم نیروگاه بیستون وارد مدار تولید شد
  • فولکس‌ واگن صعود کرد
  • ورود واگن‌های مترو برای امسال منتفی شد؟/ پاسخ چمران
  • امیدواریم با دستور مستقیم وزیر کشور مساله واگن‌های وارداتی مترو حل شود
  • عملیاتی شدن ساخت واگن‌ها توسط چین/ شهردار تهران پیگیر موضوع در هیات دولت است
  • فولکس‌واگن صعود کرد