Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله ناصری یزدی گفت: با تشکیل به موقع خانواده و تربیت درست فرزندان، تن به نقشه ی غربی ها ندهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «آیت الله ناصری»، در جمع دانشجویان آموزشکده دخترانه حضرت رقیه (س) یزد، گفت: جوانان، امروزه فقط بر روی درس و کار تمرکز کرده اند و کمتر به ازدواج فکر می کنند که این نقشه ی غربی ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: ما باید به اصالت خودمان برگردیم و به فکر تشکیل خانواده و تربیت درست فرزندان برای آینده کشور باشیم و با صرف تمام وقت خود برای کار، به نقشه ی غربی ها تن ندهیم.

او اعتقاد و ایمان به خدا و اتکا به او را راه رسیدن به کمال دانست و اظهار داشت: اگر می خواهید آینده را از آن خود کنید به خلقت و چرایی خلقت انسان بیاندیشید، چراکه خداوند هیچ چیز را بدون حکمت نیافریده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، افزود: همه در حال حرکت هستند و هر حرکتی یک مبدا و مقصد دارد، و همانطور که در آیه انا لله و انا اليه راجعون، آمده است مبدا و مقصد همه خدا است.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه کانون های مساجد حب الحسین یجمعنا موکب اربعین شیراز دیدار با دانشجویان شبستان یزد امام جمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با توجه به پایان رسمی دوران خدمت و بازنشستگی احسان مهدیان، از زحمات چندین ساله خدمت ایشان در انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر ارومیه قدردانی کرده و طی حکمی نوید عزیزی را به سرپرستی این دفتر منصوب کرد.

نوید عزیزی، نویسنده، فیلم‌ساز و عکاس و از دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران است.

عضویت در خانه عکاسان ایران، عضو شورای فیلم‌نامه اداره ارشاد آذربایجان غربی، عضو هیأت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی، عضو چندین دوره هیأت‌های انتخاب و داوری در جشنواره‌های سینمایی، تأتر و عکس از جمله فعالیت‌های وی به‌شمار می‌آید.

وی فیلم‌های کوتاه «فراز»، «فصل پنجم»، «تقدیر»، «یک شب» و «زمان از دست رفته» را در کارنامه دارد و همچنین کارگردانی نمایشنامه‌های متعددی را بر عهده داشته است.

عزیزی در حوزه عکاسی بیش از دیگر حوزه‌ها فعال بوده، چندین نمایشگاه عکس از آثار وی تاکنون برپا شده و جوایز متعدد عکاسی را دریافت كرده است که از جمله جایزه عکس برتر جشنواره بین‌اللملی سینمای جوان، جایزه برتر دوسالانه عکس ایران را می‌توان نام برد.

دیگر خبرها

  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل اشتغال و ازدواج
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات از اهداف شورای شهر ارومیه
  • افتتاح و رونمایی از دو طرح علمی در دانشگاه صنعتی شاهرود
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه
  • طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد