Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@12:40:24 GMT

درگیری پلیس فرانسه با آتش‌نشان‌های معترض

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۲۴۳۲

نیرو‌های پلیس فرانسه با آتش‌نشان‌های معترض در شهر پاریس درگیر شده و برای متفرق ساختن آن‌ها از گاز اشک‌آور و ماشین‌های آب‌پاش استفاده کردند.

به گزارش ایسنا، هزاران تن از آتش‌نشان‌های معترض فرانسوی از سراسر این کشور به شهر پاریس آمدند تا به منظور طرح مطالباتشان و اعتراض به شرایط کاری خود تظاهرات کنند. این معترضان خواستار افزایش حقوق خود، تضمین مزایای بازنشستگی و توجه و احترام بیشتر از سوی مقام‌های مسئول به حرفه خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبرنگار خبرگزاری رویترز گزارش داد، این آتش‌نشان‌های معترض تلاش کردند تا از حصار‌های فولادی اطراف مجلس سُفلی پارلمان فرانسه بالا بروند و همزمان نیز افسران پلیس این کشور به سمت آن‌ها گاز اشک‌آور شلیک می‌کردند.

در ادامه گزارش شد که این تظاهرات به شرق شهر پاریس نیز کشیده شد و در آنجا این معترضان با برخورد شدیدتر نیرو‌های پلیس ضدشورش و شلیک بیشتر نارنجک‌های گاز اشک‌آور مواجه شدند.

اریک برزو، یک آتش‌نشان ۴۶ ساله اهل منطقه "اوبانی" در جنوب فرانسه گفت: یک خشم واقعی در میان معترضان وجود دارد و مشکل این است که کسی به حرف ما گوش نمی‌دهد. به همین دلیل مردم هر چه بیشتر عصبانی می‌شوند و وضعیت با خشونت بیشتری همراه می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال تابناک فرانسه آتش نشان پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایالات‌متحده/ حامیان فلسطین پرچم آن را به آتش کشیدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از دیلی‌میل، پس از حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل، فعالان و گروه‌های معترض حامی فلسطین روز دوشنبه در شهر‌های مختلف آمریکا بیرون آمدند و خواهان توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شدند.

گفته می‌شود معترضان در نیویورک با آتش زدن پرچم آمریکا و سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» به خیابان‌ها ریختند.

در خارج از سالن «بروکلین» در نیویورک، معترض دیگری پرچم آمریکا را در میان تشویق و شادی معترضان آتش زد و سپس مردی شعار داد: «امروز سقوط می‌کند. آمریکا اکنون سقوط می‌کند. آمریکا برای همیشه سقوط خواهد کرد».

گفته می‌شود پلیس نیویورک در همان ساعات اولیه، ۱۵۰ معترض را دستگیر کرد و کمی بعد این تعداد به سرعت افزایش یافت.

تظاهرکنندگان حامی فلسطین همچنین نسبت به پرداخت مالیات نیز اعتراض کردند و خواستار تحریم تسلیحاتی و پایان تخصیص بودجه مالیات دهندگان آمریکا برای اسرائیل شدند.

در شیکاگو، سانفرانسیسکو، فیلادلفیا و کالیفرنیا نیز معترضان تجمع‌های اعتراضی برپا کرده و خواهان توقف حمایت‌های واشنگتن از رژیم اسرائیل شدند.

در ویدئو‌های به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم ایکس (توئیتر سابق) معترضان فریاد می‌زدند: «از بحر تا نهر، فلسطین آزاد خواهد شد».

یکی از معترضان در مصاحبه با شبکه خبری «ای‌بی‌سی» گفت: ما نمی‌خواهیم دلار‌های مالیاتی‌مان نسل‌کشی را تأمین کند. امروز در سراسر کشور اعتراضاتی در حال وقوع است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طنین فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایالات‌متحده/ حامیان فلسطین پرچم آن را به آتش کشیدند
  • دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران 
  • دستگیری عامل تیراندازی در بوکان
  • لحظات حمله با چاقو به یک کشیش در کلیسا
  • عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر دستگیر شد
  • دستگیری عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر
  • فرانسه به حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل واکنش نشان داد
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • ده‌ها هزار معترض در لندن خواستار توقف فروش سلاح به رژیم صهیونیستی شدند + فیلم
  • پیگیری اتهام سنگین استقلال به یک داور | ادعاهای نکونام دردسرساز می‌شود؟