Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان ‌۳۱ موکب فعال در مسیر زائران اربعین ‌برپا کرده که از این تعداد ۱۰ موکب در نجف و کربلا و در مسیر نجف و کربلا، ۱۷ موکب ‌ ‌و چهار موکب در مرز شلمچه برپا شده است. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری ظهر امروز در بازدید از موکب‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در مرز استان خوزستان اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار، انقلابی و شجاع استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان که رشادت‌های آنها در دوران دفاع مقدس زبانزد بود در همایش پیاده‌روی اربعین هم به عنوان پشتیبان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افزایش ثبت‌نام زائران استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در همایش پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و افزود: سال گذشته تا این تاریخ حدود 10 هزار نفر برای اعزام به کربلا و حضور در همایش عظیم اربعین ثبت‌نام کرده بودند اما امسال این آمار به حدود 33 هزار نفر افزایش یافته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق این آمار، تعداد زائران استان کهگیلویه و بویراحمد به بیش از سه برابر افزایش یافته که از این تعداد، 12 هزار نفر از طریق امکانات کمیته حمل و نقل ستاد بزرگداشت اربعین استان اعزام شدند و مابقی از طریق خودروهای شخصی خود در همایش حضور پیدا کرده‌اند.

پناهیان: اربعین عرصه نصرت الهی شیعیان برای آینده استسبک زندگی اربعینی| تجربه "قناعت‌ورزی" در پرتو زیارت اربعیناخبار اربعین 98| فراخوان سوگواری رسانه‌ای اربعین ‌اعلام شد + تصویر‌

کلانتری عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد 31 موکب فعال در مسیر زوار اربعین حسینی برپا کرده که از این تعداد 10 موکب در نجف و کربلا و در مسیر نجف و کربلا، 17 موکب در استان کهگیلویه و بویراحمد و چهار موکب در مرز شلمچه برپا شده است.

وی از بهبود کمی و کیفی خدمات ارائه شده توسط موکب‌ها به زائران اربعین خبر داد و گفت: امیدواریم با تلاش ستاد مرکزی اربعین بتوانیم این موکب‌ها را به صورت دائمی و با تجهیزات و امکانات درخور شأن زائران اباعبدالله الحسین برپا کنیم.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، منطقه حفاظت شده خاییز کهگیلویه و بویراحمد دارای تنوع ویژه جانوری است.

تصاویر ثبت شده از ارتفاعات خاییز کهگیلویه و بویراحمد، ۲ قلو زایی یک بز را نشان می‌دهد.

کد خبر 6079730

دیگر خبرها

  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • فیلم/ اعلام انزجار زائران کربلا در حرم امام حسین(ع)
  • ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر
  • جمع آوری بیش از ۱۶ میلیارد تومان زکات فطریه در کهگیلویه و بویراحمد