Web Analytics Made Easy - Statcounter

باهنر تیم شهرش را بخت اول قهرمانی می داند.

طرفداری- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید سرخپوشان تا اینجا بد کار نکرده و باید به کالدرون زمان داد.

یونس باهنر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با فارس، در خصوص ارزیابی او از عملکرد پرسپولیس در 6 بازی گذشته این تیم در لیگ برتر، عنوان کرد:

باید پذیرفت مربی تیم عوض شده، هر چند تغییر زیادی در بین بازیکنان به وجود نیامده است، اما به دلیل تفکرات جدید، نیاز به هماهنگی بیشتر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس بازی‌های بدی انجام نداد اما می‌توان امیدوار بود که رفته رفته بهتر شود. این را هم باید پذیرفت که مربی به تازگی به ایران آمده و خیلی از فوتبال ما شناخت ندارد اما می‌توان امیدوار بود که در نیم‌فصل دوم پرسپولیس، تیم بهتری شود.

وی در خصوص انتقادهایی که به خط حمله پرسپولیس بابت عملکرد ضعیفش شده، افزود:

فکر می‌کنم تحولاتی که رخ داده باعث شده بازیکنان دچار مشکل شوند، اما باید به این تیم زمان داد چرا که با گذر زمان همه چیز حل خواهد شد. فکر می‌کنم اگر مسئولان باشگاه بتوانند یکی دو مهاجم خوب به خدمت بگیرند، مشکلات برطرف شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تحولاتی که در کادر فنی صورت گرفت و تبعات آن خاطرنشان کرد:

آقای برانکو 4 سال در ایران بود و پیش از آن هم از فوتبال ایران شناخت داشت اما کالدرون هنوز در پرسپولیس جا نیفتاده و فکر می‌کنم نیاز به زمان بیشتری دارد. اگر بخواهم نسبت به 6 بازی فصل گذشته مقایسه‌ای انجام دهم. تیم برانکو بهتر بود، اما به کالدرون زمان بدهند و مطمئنم که این تیم در نیم‌فصل دوم تیم بهتری خواهد شد.

باهنر در پاسخ به اینکه به نظر او چه تیمی شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد و آیا پرسپولیس می‌تواند از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند، خاطر نشان کرد:

قهرمان شدن در این شرایط کار خیلی سختی است اما فکر می‌کنم بخت اول قهرمانی تیم شهرم، تراکتور باشد. البته پرسپولیس و استقلال هم می‌توانند در کورس قهرمانی باشند، اما به اعتقاد من تیم تراکتور بخت اول قهرمانی خواهد بود.

وی در مورد عملکرد جونیور مهاجم برزیلی پرسپولیس هم گفت:‌

در بازی‌هایی که از او دیدم، به نظرم جونیور مهاجم شش‌دانگی نیست. باید به او زمان داد اما او را در حد پرسپولیس ندیدم و فکر می‌کنم کیفیت بالایی هم ندارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید

به گزارش همشهری آنلاین در تابستانی که گذشت سه بازیکن سابق پرسپولیس به شکلی در لیست گل‌محمدی جایی نگرفتند تا مجبور شوند به تراکتور بروند. شجاع خلیل‌زاده خیلی دوست داشت همراه با کنعانی‌زادگان به پرسپولیس برگردد اما یحیی خواهان حفظ پورعلی‌گنجی و گولسیانی شد و کنعانی را به شجاع ترجیح داد. شجاع در دوره‌ای که در پرسپولیس حضور داشت، دو ماه قبل از فینال لیگ قهرمانان این تیم را به مقصد الریان ترک کرده بود و این مساله در مخالفت یحیی با بازگشت او به پرسپولیس بی‌تاثیر نبود.

سیامک نعمتی نیز در نیم‌فصل لیگ قبل در لیست مازاد یحیی قرار گرفت اما با اصرار تا پایان فصل ماند اما باز هم در تابستان در لیست فروش پرسپولیس قرار گرفت و بعد هم راهی تراکتور شد. او بعد از جدایی علیه یحیی مصاحبه تندی انجام داد و حتی همسرش نیز بعد از جدایی یحیی از پرسپولیس علیه وی استوری طعنه‌آمیزی را منتشر کرد. در حال حاضر حضور یحیی در تبریز بدترین و غیرمنتظره‌ترین خبر برای نعمتی است. مهدی عبدی هم در تابستان با نظر یحیی از لیست بزرگسالان پرسپولیس خارج شد و به صورت قرضی به تراکتور رفت. مشکل گل‌محمدی با نعمتی و عبدی غیرفنی نبود و او هر دو بازیکن را به خاطر عدم دوندگی زیاد در میدان از تیمش کنار گذاشت. مشکلی که خمز هم با این دو بازیکن داشت.

حالا شاید این ۳ بازیکن آرزو کنند یحیی به تبریز نرود.

کد خبر 846517 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد