Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین نصیری مسؤول انجمن هنر‌های نمایشی شهرستان گرمسار گفت: سی‌امین جشنواره تئاتر صحنه‌ای و دومین جشنواره تئاتر خیابانی استان سمنان از چهاردهم تا شانزدهم آبان‌ماه، با حضور گروه‌های نمایشی از شهرستان‌های شاهرود، دامغان، سمنان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان، در شهرستان گرمسار برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این جشنواره، در بخش نمایش صحنه‌ای ۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد، ۶ اثر به مرحله نهایی راه خواهد یافت و در بخش نمایش خیابانی نیز از بین ۱۹ اثر ارسال‌شده، تعداد هشت اثر در مرحله نهایی مورد قضاوت و داوری قرار می‌گیرد.

مسؤول انجمن هنر‌های نمایشی شهرستان گرمسار تصریح کرد: نمایش‌های خیابانی در مکان‌های اصلی و پرتردد شهر و نمایش‌های صحنه‌ای در سالن‌های آمفی‌تئاتر بهار و خورشید تابان اجرا می‌شود.

نصیری بیان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار سمنان و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی در فرهنگسرای خورشید تابان شهر گرمسار برگزار می‌شود.

منبع : خبرگزاری فارس

انتهای پیام / م

چهاردهم تا شانزدهم آبان‌ماه جشنواره تئاتر صحنه‌ای و خیابانی استان سمنان در گرمسار برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، فرشید فلاح گفت: این جشنواره در آستانه دور دوم سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان در دو بخش آزاد و ویژه و در قالب های موشن گرافیک، محتوای صوتی، اینفوگرافیک، عکس، یادداشت، گزارش، خبر، تیتر، مصاحبه، مقاله، پوستر و کلیپ برگزار خواهد شد.

وی، افزایش مشارکت های مردمی و رسانه ای در تبیین و تشریح مسایل مرتبط با سفر اول و دوم آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری را از محورهای جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت بیان کرد و ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پایان روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در پیام رسان ایتا به آیدی m_rasne@ و یا شماره ۰۹۹۲۱۴۵۹۸۷۱ ارسال نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: هدایای نفیسی به ۱۰ اثر برگزیده بخش آزاد و پنج اثر برگزیده بخش ویژه اهداء خواهد شد.

این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی این استان برگزار می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895487

دیگر خبرها

  • طرح های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان های سمنان افتتاح می شود
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان
  • آغاز همایش تئاتر خیابانی هفته هنر انقلاب در اصفهان
  • آغاز همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» در اصفهان
  • تئاتر ایثار در گلستان
  • گلستان میزبان هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی گلستان برگزار می‌شود
  • همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» در اصفهان