Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@21:16:01 GMT

کی‌روش: مستحق باخت با این نتیجه نبودیم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۲۵۶۲

کی‌روش: مستحق باخت با این نتیجه نبودیم

کارلوس کی‌روش بعد از شکست 3-0 دیشب تیمش کلمبیا مقابل الجزایر از این نتیجه به شکستی سخت یاد کرد و گفت تفاوت دو تیم در حد شکست 3-0 نبوده است.

تیم ملی کلمبیا دیشب در شهر لیل فرانسه در یک بازی دوستانه به مصاف الجزایر رفت و با دو گل ریاض محرز و یک گل از بغداد بونجاح در این بازی با نتیجه 3-0 مغلوب الجزایری‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کی‌روش، سرمربی کلمبیا و سرمربی سابق تیم ملی کشورمان در پایان بازی از این شکست به عنوان شکستی تلخ یاد کرده و گفت اختلاف دو تیم در حد شکست 3-0 نبوده است.
کی‌روش در این باره گفت:" شکست سختی است و البته به نظر من نتیجه اغراق شده است چون اختلاف دو تیم در حد شکست 3-0 نبود. الجزایر بهتر از ما بازی کرد، به خصوص در دفاع. آنها چهار بار به سمت دروازه ما شلیک کردند و سه بار گل زدند. دو گل اول بازی را به شدت تغییر داد. ما بازی را بهتر از الجزایر شروع کردیم و برای همین بود که گل اولی که دریافت کردیم برای تیم خیلی سخت بود. وقتی هم داشتیم برای زدن گل تساوی تلاش می‌کردیم در یک برگشت گل دوم را دریافت کردیم که دیگر کار را بسیار دشوار کرد".
سرمربی پرتغالی کلمبیا در ادامه گفت: "این بازی به ما کمک زیادی می‌کند و با بررسی آن می‌توانیم برای آینده درس‌های زیادی بگیریم. فقط یک چیز هست که می‌خواهم روی آن تاکید کنم. آن هم روحیه جنگندگی تیم ما است. با اینحال امشب برای ما یک شب تراژیک بود و واقعا چیز دیگری ندارم که درباره آن بگویم".

علت انتخاب الجزایر برای بازی دوستانه

کی‌روش در ادامه درباره علت انتخاب الجزایر برای بازی دوستانه گفت: "باید با تیمی بیرون از آمریکای جنوبی بازی می‌کردیم که نوع دیگری از فوتبال بازی می‌کند. ما قبل از گل اول حاکم بازی بودیم و فرصتهای گلزنی داشتیم ولی دو گل عجیب دریافت کردیم که کار را برای ما سخت کرد. بعد از آن بازی به تست شخصیت تیم تبدیل شد و میخواهم به بازیکنانم تبریک بگویم که نشان دادند حتی در شرایط دشوار چه ذهنیت درستی دارند".
سرمربی کلمبیا درباره تاثیر این بازی در آینده کلمبیا گفت: "این دومین بازی ما بود. ما در مقابل شیلی قهرمان کوپا آمه‌ریکا هم بازی کردیم و سه روز بعد با الجزایر دیدار کردیم که قهرمان آفریقا است. درست است که نتیجه خوبی نگرفتیم ولی در نهایت خوشحالیم چون بعد از چنین بازی‌هایی می‌توان راه‌حل موفقیت‌های آینده را روشن‌تر از قبل پیدا کرد".
کی‌روش درباره علت کم گل زدن کلمبیا گفت:" ما بازی را با شور و شوق شروع کردیم و تا مدتی تیم برتر میدان بودیم ولی در تصمیم‌های آخر دچار بی‌دقتی بودیم و انگار برای زدن آخرین ضربات آرامش نداشتیم. با اینکه در خیلی از تصمیم‌های فردی موفق نبودیم ولی به گل زدن خیلی نزدیک شدیم. تفاوت به کارآمدی برمی‌گردد. اگر یکی از ضربات ما به گل تبدیل می‌شد وضعیت خیلی فرق می‌کرد. می‌خواهم به الجزایر هم تبریک بگویم آنها خیلی خوب کار کردند. من مسئول همه تصمیم‌های تیم ملی کلمبیا هستم و اگر چیزی خوب پیش نرفته در نهایت مسئولیتش به من برمی‌گردد".

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها در دربی مرسی‌ساید در گودیسون پارک با نتیجه ۲-۰ مقابل آبی‌پوشان اورتون شکست خوردند. گل‌های جرد برنتویت و دومینیک کالورت لوین سه امتیاز را برای اورتون تثبیت کرد و شکست ناامیدکننده‌ای را برای لیورپول به ارمغان آوردند.

این نتیجه باعث شد تا قرمزها در رده دوم جدول قرار بگیرند و سه امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله داشته باشند. تنها چهار بازی تا پایان فصل برای یورگن کلوپ در آخرین فصلش باقی مانده است. منچستر سیتی هم با دو بازی کمتر در رده سوم قرار دارد و تنها یک امتیاز با لیورپول فاصله دارد.

لیورپول اکنون در دو بازی از سه بازی اخیر در لیگ برتر شکست خورده است تا امتیازات قابل توجهی را در رقابت قهرمانی از دست بدهد. کرگر پس از شکست مقابل اورتون تایید کرد که قرمزها دیگر در رقابت برای کسب قهرمانی نیستند.

او گفت: «شب اورتون است. کار آسانی نبوده و شما رکورد ضعیف آنها را در بازی‌های دربی دیده‌اید. آنها کاری فوق‌العاده انجام دادند، بنابراین به‌عنوان یک هوادار لیورپول باید آن را بپذیرید. تقریبا به‌نظر می‌رسد همه چیز به پایان رسیده و شانسی برای قهرمانی وجود ندارد. الان فقط تمرکز تیم باید روی این باشد که فصل را با قدرت به پایان برسانند.»

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم